niedziela, 3 grudnia 2023

Spacer po Lumina Parku

Dzień dobry 🙂

Dziś będzie raczej fotorelacja niż wpis. 

Jak co roku przygotowałam kalendarz adwentowy dla moich córuś. Są w nim słodycze, herbatki, skarpetki świąteczne i oczywiście zadania do wykonania całą rodziną. W pierwszym okienku był spacer po Lumina Parku. To zimowa atrakcja, która po raz trzeci zawitała do Poznania. W każdym roku jest inny motyw przewodni. Tym razem jest to Botaniczna Podróż. Przechadzając się pomiędzy alejkami możemy podziwiać najbardziej rozpoznawalne atrakcje czy budynki z różnych stron świata. A to wszystko otulane milionami lampek. Podróżujemy przez Chiny, Indie, Australię, Arktykę, Afrykę, Meksyk i rdzenną Amerykę. Bez zbędnego gadania zapraszam na spacer 😍

Dzisiaj zachęcam Was do odwiedzenia bloga Wioli czyli Subiektywnie o książkach. Jest to tak fantastyczny blog że bardzo się cieszę że go poznałam. Wiola pisze o czytaniu z taką pasją,że czasem wstyd mi że tak mało czytam. Dzięki Niej odkrywam książki do których raczej bym nie sięgnęła bo czytam inny rodzaj książek a Wiola potrafi tak je zrecenzować że chcę się przeczytać. Serdecznie zapraszam do Wioli 😍🩷🩵





























































Zdaję sobie sprawę że zdjęcia nie oddają całego uroku tego miejsca. Ale mam nadzieję że chociaż trochę oddałam klimat. Mnie najbardziej podoba się oczywiście żyrafa, bo tak jak już wspomniałam przy wpisie o zoo uwielbiam te zwierzęta. Ale te motywy np. poznańskie,krakowskie czy podhalańskie też bardzo przypadły mi do gustu. Leżący śnieg dodawał jeszcze większego klimatu naszemu spacerowi. Mam nadzieję że podobał się Wam spacer tak jak nam. 

40 komentarzy:

  1. Bardzo ładne świąteczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, wręcz bajkowo.❤️
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. W każdym wieku można poczuć się jak dziecko 🙂 na bloga zaglądam regularnie 😘

      Usuń
  3. Jaki świetny pomysł z tym kalendarzem. Dziękuję za polecenie mojego bloga, ale mi miło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu cała przyjemność po mojej stronie 😘a kalendarz to już 7 z kolei i wciąż dziewczyny dość nie mają chociaż już 12 i 13 lat skończonej mają...

      Usuń
  4. Super dekoracje :D Zawsze lubię patrzeć na takie święcące w nocy w mieście dekoracje :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Bliżej świąt lubię pospacerować po osiedlu i podziwiać co sąsiedzi a tym roku wymyślili. Ja również serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam 🙂 serdecznie dziękuję za komentarz i odwiedziny 🙂

      Usuń
  6. W rzeczywistości to musi być magia!
    Świetna rozrywka dla całej rodzinki:)
    A zadaniowy kalendarz adwentowy to jest to!
    Każdego dnia niespodzianka a nie tylko cuksy:)
    Pozdrawiam cieplutko i zdrowia życzę. Niech to przeziębienie szybko Ciebie opuści 🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na żywo jest naprawdę magicznie. Ja prawie cały czas z rodziawioną buzią chodziłam i mam teraz za swoje. A tak serio to wspaniałe przeżycie. Warte swojej ceny. Moje dziewczyny też zadowolone. Z kalendarza też. Co roku je pytam czy chcą kalendarz i jaki maminy czy kupny i zawsze chcą maminy. I raduję to serce Matki najbardziej na świecie. Daje mi to poczucie że dobrze buduje ich fundamenty na resztę życia. Ale się sentymentalna zrobiłam 😘 serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
    2. Rozumiem dziewczynki i ich wybór:)
      Maminy kalendarz ma duszę i jest nieprzewidywalny:)
      Mama szczęśliwa kiedy dzieci są szczęśliwe i zrobi wszystko żeby sprawić jak najwięcej radości bo przecież dzieckiem jest się tylko raz i ma to być piękne dzieciństwo:)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  7. Zdjęcia są bardzo małe, prawie nic nie widać, ale w parku na pewno jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie problem, mogę powiększyć zdjęcia,zaraz to naprawię. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
    2. Mam nadzieję że teraz będzie lepiej widać 🙂

      Usuń
  8. Piękny, świąteczny, pomysłowy spacer. Zachwyca ogromną ilością światełek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Warto czasem zmienić perspektywę spacerową 🙂 serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  9. Uwielbiam pomysł z kalendarzem adwentowym, a Lumina Park prezentuje się niezwykle urokliwie na Twoich zdjęciach. To wspaniałe, że dzielisz się tym magicznym chwilami z rodziną. Spacer w takim zimowym otoczeniu z motywem botanicznej podróży musi być niezapomniany. Bloga Wioli znam o czasami tam zagladam - zawsze warto odkrywać nowe inspirujące miejsca w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, niezwykle mi miło po takich słowach. Najważniejsze to jak najwięcej czasu spędzać z rodziną i dziećmi bo tak szybko dorastają. Zgadzam się z Tobą o inspiracjacych miejscach w blogosferze. Serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  10. Super klimat! Panda z Ciuchcią według mnie wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mam problem z dodaniem komentarza :(
    Panda i Ciuchcia rządzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dzieje się coś z dodawaniem komentarzy, dlatego co jakiś czas sprawdzam i " przekładam" je ze spamu do komentarzy. Ja jak komentuje na innych blogach też mam takie problemy.

      Usuń
  12. uwielbiam takie kolorowe, jasne miejsca, gdzie można przegonić zimowo/jesienną szarość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwie, bo mnie takie miejsca również wyciszają i pozwalają się rozluźnić 🙂

      Usuń
  13. Wspaniała wycieczka, piękne klimaty, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za komentarz i odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam 😘

      Usuń
  14. uwielbiam takie miejsca, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dlatego cieszę się że udało nam się zrealizować ten spacer,ja również serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  15. Przepiękny spacer 🧡 Bardzo lubię takie parki iluminacji.
    Każdego roku wybieram się na spacer wśród kolorowych świateł do zamku Topacz :)
    Pozdrawiam serdecznie 🧡🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamek i iluminacje to dopiero musi być piękne wydarzenie! Gorące uściski Kasiu 😘🏵️🩷

      Usuń
  16. Jaka piękna fotorelacja. Już kilka lat nie byłam w Poznaniu. Kocham to miasto. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, rzeczywiście piękne miasto i jest co w nim robić 🙂 serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  17. Wowo, zdjęcia robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bajkowy spacerek miałaś😀

    OdpowiedzUsuń