piątek, 29 grudnia 2023

Alkoholowy koktajl z mango

Dzień dobry 🙂

Myślę że powoli można zacząć odliczać czas do Sylwestra. Macie jakieś plany na ten wieczór i noc? Jeśli planujecie domówkę i nie wiecie co lekkiego, ale z odrobiną procentów zaserwować to służę pomocą 😀 na urodziny zostałam obdarowana winem białym, półsłodkich. I okazało się że półsłodkie,to za mało słodkie dla mnie 😉 i wtedy przyszedł mi do głowy pomysł na coś w stylu koktajlu ale z alkoholem. W szafce była puszka pulpy mango i to był dobry trop. Delikatne w smaku,w sam raz słodkie. Myślę że będzie w sam raz do imprezowania. Serdecznie zapraszam na przepis 🙂




600 ml białego wina półsłodkiego

400 g pulpy z mango

1 mandarynka

Lód - opcjonalnie


Do dużego dzbanka przelać wino, dodać pulpę i dokładnie wymieszać. 

Mandarynkę porządnie wyszorować. Pokroić na plastry i wrzucić do dzbanka. Wymieszać. 

Wstawić do lodówki na 3-4 godziny. Podawać opcjonalnie z kostkami lodu. Smacznego.








30 komentarzy:

  1. Ja jeszcze myślę, co tu zrobić na Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi słodko! Fajny koktajl. U mnie plany domowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwka spędzę w domu, z rodziną. Chętnie wypróbujemy przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, taka ilość owoców powoduje że wino nie uderza do głowy 😉

      Usuń
  4. Zdecydowanie odliczam - a ten przepis na sylwestrowy drink jest jak najbardziej idealny . Szczęśliwego Nowego Roku 2024

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie i również życzę Szczęśliwego Nowego Roku 🌟🎊🥳

      Usuń
  5. Domówka we dwoje i to bez procentów:) ale pomysł na pyszny koktajl jest bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda apetycznie :) Oprócz pulpy z mango wszystko w domu mam, więc jak uda mi się zrobić zakupy to chętnie wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, pracy niedużo a efekt naprawdę zacny 😀

      Usuń
  7. Jeśli już mam coś pić to takie delikatne alkohole, ale u nas już od kilku lat Sylwester na spokojnie w domku bez alkoholu :) Przepis do zapamiętania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My ostatni raz na Sylwestra wyszliśmy w 2018 roku do znajomych, czyli też była domówka. Ale od pewnego czasu wolimy sami we czworo w domu. Serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  8. Menu na sylwestra i nowy rok już opracowane. Mango zbyt lubię, by używać je do drinków. Z resztą u mnie długo nie poleży. Zżeram je jak inni jabłka czy banany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świeżego owocu nie bardzo lubię, ale taki mus z puszki chętnie wykorzystuje. Ja też już mam opracowane a nawet niektóre wykonane przekąski 😉

      Usuń
  9. Taki koktajl to w sam raz propozycja na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mango! To przepis idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i serdecznie polecam. Dziękuję za komentarz i odwiedziny 🩷

      Usuń
  11. He, he, tu także ciekawie (wiadomo, poniosło emerytkę do linku: napoje alkoholowe, bo nie musi jutro wstawać do roboty :-D). Mam wino ze Słowenii i chyba ze 4 puszki pulpy z mango (promocja na Bee) dobrej jakości, więc już wiemy, co będzie pite jutro... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń