piątek, 15 marca 2024

Trzy skladnikowy deser jogurtowy ( z masłem orzechowym)

Dzień dobry 🙂

Dziś zapraszam na szybki i prosty deser. Wystarczą trzy składniki i pyszny i sycący deser gotowy. Ja zrobiłam dwie spore porcję, ale z powodzeniem można zrobić mniejsze i więcej. Serdecznie pozdrawiam 🙂




12 łyżek zmielonych ciastek lub ciasta, najlepiej piernikowego ale może być ulubiony

400 g jogurtu greckiego

3 czubate łyżki masła orzechowego

1 łyżka erytrolu zmielonego na puder - opcjonalnie



Jogurt wyjąć na blat na około godzinę, aby lekko się ogrzał. Następnie przełożyć go do miski , dodać erytrol oraz masło orzechowe. Dokładnie wymieszać.

Na dno słoiczków wsypać po 2 łyżki zmielonych ciastek. Następnie 2 łyżki jogurtu i tak do wykonywania wszystkich składników. Udekorować czekoladą.

Deser jest od razu gotowy do spożycia, ale warto schłodzić go dwie godziny w lodówce. Smacznego.








32 komentarze:

  1. Naprawdę proste i smaczne.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam podobne desery, a ten wygląda obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiła mi ochotę na deser 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się w niedzielę zrobić ten deser, bo wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Często robie takie deserki na bazie skyra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze ze skyrem nie robiłam, dziękuję za podpowiedź 🙂

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie desery, ale rzadko je robię. Trzeba to zmienić. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też rzadko i dlatego staram się to zmienić 🤩

      Usuń
  7. Przychodzę, podziwiam smakołyki i piękne dekoracje. Niestety w mojej diecie głównie warzywa surowe lub dieta płynna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny i trzymam kciuki za szybki powrót do formy 😘

      Usuń
  8. Ale mi smaka narobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możesz zaspokoić i szybko zrobić sobie taki deserek 😁

      Usuń
  9. Super taki deser. I smaczny i sycący.
    A wygląda przy tym rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bardzo sycący,to masło dodaje i sytość i tyle smaku, że mniam mniam 😀

      Usuń
  10. Super to wymyśliłaś, wygląda przepychota ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha! Zrobię w święta - nikt nie będzie marudził, że to nie na jego zęby ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny apetyczny, prosty i sycący deser zaledwie z trzech składników to doskonały pomysł na szybką przekąskę. Dziękuję za udostępnienie przepisu! 🥄👌

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że ten deser wygląda niesamowicie ciekawie i apetycznie, że sam z miłą chęcią wypróbuję. Dzięki za ten przepis, z którym się z nami podzieliłaś. Jestem wdzięczny za to, ile energii i wysiłku wkładasz do tego bloga. Super, że odkryłem Twojego bloga. Zawsze można tutaj coś ciekawego zobaczyć. Z miłą chęcią spiszę sobie ten przepis 👍😊
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca oraz życzę Ci przyjemnego i wspaniałego dnia 🤗😘💖

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie szybkie i proste deserki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie tego typu desery, a wszystkie skladniki - pyszne.

    OdpowiedzUsuń