piątek, 8 marca 2024

Babeczki kakaowe z fistaszkami

Dzień dobry 🙂

Dziś Dzień Kobiet, więc zapraszam wszystkie babeczki na babeczki z dodatkiem orzeszków ziemnych czyli fistaszków 😀😀.  Oczywiście takie babeczki dla panów również są wskazane 🙂🤗 W przygotowaniu proste i szybkie,a bardzo smakowite. Można powiedzieć że to taki oszukany znany batonik o nazwie na literę s 😉a zdecydowanie mniej kaloryczny i można skubnąć dwie sztuki 😁 jeśli skutecznie Was zachęciłam to zapraszam dalej

Serdeczne życzenia dla Wszystkich Kobiet i tych dużych i tych małych 🌹🌹🌹




200 g mąki

40 g słodkiego kakao

1 jajko

2 łyżeczki proszku do pieczenia

Szczypta soli 

250 ml maślanki w temperaturze pokojowej

100 g roztopionego masła lub margaryny

70 g cukru

100 g erytrolu

100 g orzeszków ziemnych 


Do miski przełożyć mąkę, kakao oraz proszek i sól. Wymieszać, odłożyć na bok.

Do dużej miski przełożyć maślankę, dodać oba cukry. Wymieszać. Dodać jajko, masło i ponownie wymieszać.

Na koniec przesiać sypkie składniki i wymieszać do połączenia. Dodać orzeszki i krótko przemieszać.

Foremki do babeczek wyłożyć papilotkami i nałożyć porcje ciasta. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 st i piec około 22-25 minut, do suchego patyczka. Wyjąć, ostudzić na kratce. Oprószyć cukrem pudrem lub erytrolem zmielonym na puder. Smacznego.








34 komentarze:

  1. Wyglądają przepysznie i na pewno takie są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one pysznie wyglądają. Cudowne jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszne maleństwa :) udanego Dnia Kobiet :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie. Nawiązania do snickersa bardzo lubię. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pyszny batonik,a taka babeczka jest mniej kaloryczna 😉

      Usuń
  5. mam ochotę na babeczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie wyglądają! Na pewno smakują obłędnie :) Ach cudny. inspirujący przepis!
    Wszystkiego najlepszego kochana z okazji dnia kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wyglądają, lubię piec babeczki,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszności, zawsze tu u Ciebie mam ślinotok :)
    A dzisiaj szukałam tutaj przepisu na gołąbki, bo mi się przyśniły, ale nie pamiętam, czy tu znajdę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko tutaj mam przepis https://smakolykinadiecie.blogspot.com/2024/03/goabki-z-gotowanym-miesem-i-ryzem-z.html?m=1
      Bardzo dziękuję za takie miłe słowa 😘

      Usuń
    2. Oooo, dziękuję. Jesteś nieoceniona :)

      Usuń
  9. Takie puszyste... Właśnie gadałam z Edytką z "Pieńka" i moje wychodzą plaskate, bo chyba za dokładnie mieszam. Trzeba odłożyć mikser i wrócić do mątewki :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna babeczka do pysznej kawki! Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam 😘

      Usuń
  11. Chyba zrobię dzisiaj takie muffinki. Dziękuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna propozycja, ale ja jednak upiekłabym te babeczki bez orzeszków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe babeczki, porywam jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje zaproszenie na babeczki jest niezwykle przyjazne i pełne radości! Cieszę się, że dzielisz się tą przepyszną propozycją z okazji Dnia Kobiet, podkreślając, że są one doskonałą przekąską zarówno dla pań, jak i panów. Twój entuzjazm sprawia, że nawet proste i szybkie w przygotowaniu babeczki nabierają wyjątkowego smaku i znaczenia, stając się doskonałym sposobem na celebrowanie tego wyjątkowego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja bardzo dziękuję Ci za takie miłe słowa, uśmiech mam od ucha do ucha 😍

      Usuń
  15. Wyglądają po prostu bosko!! Zamierzam wykorzystać przepis i zrobić na Wielkanoc, a jak mi wyjdą to do pracy na 40 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda i będzie mi bardzo miło jak je przygotujesz 😘

      Usuń
  16. Smacznie wyglądają, idealne do kawki🧁☕😊
    Cieplutko pozdrawiam💛😊

    OdpowiedzUsuń