poniedziałek, 25 marca 2024

Szynkowe roladki z pastą jajeczną i szparagami

Dzień dobry 🙂

Zaczynamy ostatni tydzień przygotowań do Świąt Wielkiej Nocy. Ja póki co nieco wiem co przygotuje,na pewno sałatkę jarzynowa,a co dalej to nie wiem. Ale na prośbę zrobiłam takie oto roladki i wyszły bardzo smakowicie. To tego są takie ładne i wiosenne. Kto wie może powtórzę ten pomysł na niedzielę? A Wy jakie macie plany kulinarne na te święta? Udanego tygodnia 🩷🌷




6 plastrów szynki konserwowej

5 jajek ugotowanych jajek na twardo

10 zielonych oliwek 

2 łyżki majonezu wegańskiego

2 łyżki posiekanego koperku

2-3 rzodkiewki

1/2 słoiczka grillowanych szparagów

Szczypiorek

Sól pieprz do smaku 


Szparagi przełożyć na ręcznik papierowy i osuszyć.

Jajka zetrzeć na tarce na małych oczkach. Oliwki drobno posiekać. Przełożyć do miski, dodać koperek, doprawić do smaku i wymieszać.

Rzodkiewkę pokroić w cienkie plasterki.

Na plaster szynki nałożyć pastę jajeczną, nałożyć szparagi i zrolować. Związać szczypiorkiem, dodać rzodkiewkę. Wstawić do lodówki na godzinę. Smacznego.








Roladki chyba wyszły więcej niż smakowicie bo nawet nasza Bella się do nich chciała dobrać 😂




28 komentarzy:

  1. Takie roladki goszczą na każdym stole wielkanocnym u mojej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na roladki. Ja też myślę o jakiejś sałatce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł z tymi smakowitymi roladkami. Mam swoje szparagi w słoikach. Pomyślę 😉. Nawet kiciuś wie, co dobre 😀 mamy taką samą koteczkę. Nawet ma takie białe skarpetki. Bardzo ją kochamy. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swojskie szparagi to dopiero niebo w gębie.
      My Koteczkę naszą też bardzo kochamy, mamy ją 1,5 roku a już całkiem zawładnęła nami 😍

      Usuń
  4. super propozycja ma wielkanocny stół.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na roladki. A kotek wiadomo... Wie, co dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna propozycja i do t ego wegański majonez, jedyny, który mój organizm przyswaja. Swoją drogą nie zwróciłam uwagi w sklepie, że są takie grillowane szparagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja majonezu wegańskiego używam bo jest znacznie mniej kaloryczny. A szparagi kupiłam w dyskoncie na L...🤗

      Usuń
  7. Nigdy takich nie robiłam. Ale wyglądają przepysznie, więc chyba będę musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm jakie pyszności :D Ja lubię szparagi w cieście francuskim.
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w cieście francuskim nie jadłam szparagów.

      Usuń
  9. Ale super to ostatnie zdjęcie :)
    Kicia zachęcona wyglądem i pewnie zapachem tych pyszności...
    Chyba zrobię takie roladki na niedzielę... dziękuję Monia za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Bella musi mi wskoczyć na stół jak robię zdjęcia 😀
      Będzie mi bardzo miło że chcesz zrobić roladki według mojego przepisu 😘

      Usuń
  10. Jakie wykwintne! I pięknie się prezentują, zwłaszcza wśród tak pięknych dekoracji.
    P.S. Zagadka: czy kotek sięga po roladkę, czy po króliczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Bella niestety bardzo ciekawa była tej roladki. Talerz z przystawką po zrobieniu zdjęć musiałam w pierwszej kolejności zabrać 😉

      Usuń
  11. HAHA!! Kot cudny!! Też bym zrobiła a taką roladką jak on ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pycha pomysł, coś podobnego jadłam kiedyś na urodzinach mojej dawnej sąsiadki :)...a kicia prześliczna i kochana ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku też robiłam roladki ale bez szparagów, przepis jest na blogu. Kicia to trochę Łobuzica ale tak ja wszyscy kochamy, że wszystko uchodzi jej na sucho 😁

      Usuń