wtorek, 9 lipca 2024

Wakacyjny koktajl na maślance

Dzień dobry 🙂 

Lato w pełni,a to znaczy że sezonowych owoców mamy w opór. Dlatego warto z nich korzystać. Ja polecam zrobić koktajl. Syci, nawadnia i pięknie wygląda. Łatwiej też przemycić owoce do diety dziecka,bo nie wszystkie lubią owoce w kawałku. A tak szast prast i napój znika. Serdecznie polecam i liczę że się skusicie na porcyjkę 😁

Udanego dnia 😀 



1 litr maślanki 

200 g porzeczek czerwonych 

150 g czereśni - waga wydrylowanych owoców 

150 g nektarynek 

150 g banana 

250 ml wody 

2 -3 łyżki erytrolu 


Do wysokiego naczynia przelać zimną maślankę. Dodać umyte owoce. Ja porzeczki dałam z szypułkami.

Wstępnie zmiksować.

Dodać erytrol oraz wodę i zmiksować na gładko do połączenia składników.

Z podanych składników wyszło mi 5 porcji po około 400 ml i około 166 kcal na porcję.

Przed podaniem warto porządnie schłodzić koktajl.

Smacznego.


30 komentarzy:

  1. Super przepis! Nawet takie kulinarne beztalencie jak ja może je wykonać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi porzeczkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie koktajle o podobnym składzie i u nas. Maślankę uwielbiamy. Pychota. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślinka poleciała, pyszności tworzysz, jakoś dla mnie samej nie chce mi się, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem. Chociaż dla mnie te wszystkie koktajle to jeden posiłek i dlatego staram się urozmaicić sobie to moje jedzenie.

      Usuń
  5. Wspaniały i bardzo orzeźwiający.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie koktajle, zwłaszcza jak są takie upały jak teraz.
    A taki przepis bardzo mi pasuje, maślankę lubię i często wykorzystuję.
    Dzięki, Monia. Jesteś niezastąpiona w takich pomysłach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko polecam się! Ja koktajle lubię od zawsze,a teraz zostały moim sprzymierzeńcem w trakcie walki z wagą 😁

      Usuń
  7. Wszystkie Twoje pomysły teraz kiedy jest tak gorąco są zbawienne:)
    Pyszne,owocowe,zdrowe, proste i...chłodne 😋
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny koktajl. W sam raz na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ja się z pewnością skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie koktajle, na takie upały są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie koktajle są pyszne, zdrowe i sycące.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe jest to, że można tak bardzo kombinować z owocami które mamy :) Plus banan zamiast cukru ♥ mniam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam maślankę! Co prawda przeważnie idzie na proziaki, ale już czas coś odmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba takich proziaków z prawdziwego zdarzenia to nie robiłam 🤔

      Usuń
  14. Zdecydowane się skuszę, uwielbiam takie koktajle <3

    OdpowiedzUsuń