czwartek, 18 lipca 2024

Jezioro Strzeszyńskie ( Strzeszynek)

Dzień dobry 🙂 

Dziś zabiorę Was na spacer na drugie jezioro w okolicach naszego domu. Kiedyś wspominałam Wam, że mieszkamy w pobliżu dwóch jezior, ale póki co pokazałam Wam tylko Rusałkę. W końcu przyszedł czas na Jezioro Strzeszyńskie.

Z naszego osiedla wiedzie świetna ścieżka rowerowa do samego jeziora. Na miejscu także są ścieżki, które pozwalają na objechanie dookoła całej linii brzegowej czyli jakieś 4,5 km. I tak w jedną z sobót wybrałam się ze starszą córką na taką wycieczkę. Od razu ostrzegłam ją że będę się czasem zatrzymywać aby zrobić zdjęcia 😀 zapraszam więc na zwiedzanie Strzeszynka.



























Na terenie uroczyska znajdują się rzeźby zrealizowane w ramach projektu  Galeria Visual Park. Oto kilka z nich 











A tutaj gdy dobrze się przyjrzeć widać drzewo utworzone z kamieni. Moja córcia dobrze zauważyła, że z drona zdjęcie trzeba by zrobić, ale nie posiadamy takowego więc starałam się najlepiej jak umiałam 😀







Jest jeszcze kilka innych instalacji, ale byli przy nich ludzie więc nie było jak zrobić zdjęcia. Podobnie na plaży i na molo. Tego dnia było upalnie i mnóstwo ludzi było nad jeziorem. 

I jeszcze jedno rozlewisko/ staw na którym obecnie urzędują łabędzie.





My bardzo lubimy spacerować po tej okolicy o każdej porze roku, chociaż najspokojniej jest zimą.

A Wam jak podobają się okolice jeziora Strzeszyńskiego?


23 komentarze:

  1. Piękne miejsce. Można się zrelaksować i poczuć bliskość z naturą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam jest. Uwielbiam taką dziką naturę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie mieszkasz, okolica bogata w zieleń, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce, też chętnie odwiedzam okoliczne jeziora. Wczoraj akurat byłam nad Miedwiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne miejsce, zachęca do wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne miejsce :D W takim miejscu można naładować energię :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie jeziora :) Chociaż tam często wieczorem zbierają się komary xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ja raczej trudno spotkać nad jeziorem wieczorem, bo bateria mi pada o 21😁

      Usuń
  8. Przepiękne miejsce, chciałabym mieć takie koło siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Te jeziora niedaleko mnie to raczej kałuże ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i relaksujący teren. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  11. Cudowne i klimatyczne tereny! Takie lubię bo są idealne na wędrówki. Ścieżki nad wodą i jeszcze wśród drzew, to na te upały wymarzone spacerniaki!
    Trochę zazdroszczę 😉
    Miłego weekendu 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wszelkie akweny wodne zachwycają i uspokajającą.
      Również udanego weekendu 🥰

      Usuń
  12. Jak tam pięknie i spokojnie ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń