wtorek, 23 lipca 2024

Koktajl Shrek III

Dzień dobry 🙂 

Jak dobrze zacząć nowy tydzień? Zielonym koktajlem oczywiście! Energetycznie i zdrowo,a także do syta! To póki co ostatni koktajl z serii shrekowej 😉 Dlatego mam pytanie? Grasz ze mną w zielone? 🤗Serdecznie zapraszam i polecam 🙂 




230 g mrożonego szpinaku

2 małe gruszki

100 g zielonych winogron 

Sok z 1/2 cytryny

2 zielone herbaty+ 250 ml wrzątku

1 łyżka miodu


Szpinak odmrozić, ale nie musi być to całkowite odmrożenie.

W międzyczasie zaparzyć herbatę z 2 torebek i zostawić do ostygnięcia,po tym czasie torebki wyrzucić.

Do wysokiego dzbanka przełożyć szpinak i herbatę, wstępnie zmiksować. Dodać sok z cytryny, gruszki oraz winogron i zmiksować na gładko. Dodać miód. Dokładnie schłodzić przed podaniem. Smacznego.






43 komentarze:

  1. Bardzo lubię zielone koktajle, więc taki chętnie sobie przygotuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się że zielone koktajle są najzdrowsze i chyba coś w tym jest.

      Usuń
  2. Wow. Super wygląda. Wyprobuje. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koktajl na parne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, porządnie schłodzony daje radę ugasić pragnienie.

      Usuń
  4. Super koktajl, zdrowy i orzeźwiający, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudny ma kolorek! Samo zdrowie! 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,mnie ten kolor chyba ze wszystkich moich zielonych koktajl się podoba 🤗

      Usuń
  6. Ależ on wygląda. Już dawno nie robiłam zielonych koktajli. Jednak nigdy nie dodawałam herbaty. Ale musisz 😀 uściski posyłam 💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do koktajlu dodaje to co akurat mam pod ręką,a że ten miał być bezmleczny to wybór padł na herbatę 😁

      Usuń
  7. Miało być kusisz😡 dlatego właśnie nie lubię pisać komentarzy w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też zdarzają takie gafy, więc bez stresu 🥰

      Usuń
  8. Zaczynanie tygodnia zielonym koktajlem to strzał w dziesiątkę! Jestem jak najbardziej za, więc zdecydowanie gram z Tobą w zielone! 😊 Serwujesz jak zwykle dużo pyszności 😀💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek iście letni i zachęcający chociaż ja wolę szpinak bardziej z makaronem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie z makaronem to jakoś nie szczególnie, zjem ale nie fanatycznie 😉

      Usuń
  10. gruszki uwielbiam, winogrona lubię a szpinaku nie powinnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli 2 na 3 produkty, to całkiem nieźle. Można dodać jakiś inny zielony składnik.

      Usuń
  11. O tej w sumie smakowo bardziej mi pasuje! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysle ,ze smakowo bedzie mi odpowiadal :-) Ze szpinakiem jeszcze koktajlu nie probowalam ale zawsze musi byc ten pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Shreki piłam razem z Tobą, więc tego także spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko Twoje słowa to miód na moje serce, więc bardzo się cieszę i serdecznie dziękuję 🥰😘

      Usuń
  14. Ależ kolor! Coraz bardziej zielony ten Shrek:)
    Ciekawa jestem jaki będzie IV😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie ma pomysłu, ale może coś się jeszcze urodzi 😀

      Usuń
  15. Niestety, nie lubię szpinaku, ale reszta składników OK.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak są gruszki i szpinak, to muszę wypróbować. Samo zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, gruszki pięknie komponują się ze szpinakiem.

      Usuń
  17. ciekawa propozycja, czesto robie zielone koktajle, ale nigdy jeszcze nie uzywalam zielonej herbaty. Warto spróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam, robię, chętnie piję- dla zdrowia:)
    Moc serdeczności zasyłam kochana:)

    OdpowiedzUsuń