czwartek, 3 października 2024

Pasta jajeczna z czerwonym pesto i suszonymi pomidorami

Dzień dobry 🙂 

Dawno nie było żadnego smarowidłka do chlebka,a uwielbiam takowe rarytaski 🤤 tym razem do jajek na twardo dodałam czerwone pesto ze słoiczka. Jak zwykle takie produkty pojawiają się za sprawa mojego męża. Kupuję,bo niby coś sobie z tego zrobi na dyżur,a potem leży i leży i żonka musi wykazać się kreatywnością i wykorzystać w smaczny sposób. I chyba się udało! Mnie bardzo smakowało, szczerze mówiąc nie sądziłam że będzie tak będzie. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam dalej 🤗 a jak u Was z zakupami i produktami, które nie koniecznie są Waszym pomysłem?



6 jajek 

75 g pesto czerwonego 

1 łyżka śmietany 12%

1 łyżka majonezu lekkiego 

4 suszone pomidory 

1/3 pęczka natki pietruszki 

Sól, pieprz do smaku 


Jajka ugotować na twardo. Ostudzić, obrać.

Pokroić z grubsza, przełożyć do wysokiego naczynia np dzbanka. Dodać pesto, suszone pomidory oraz śmietanę oraz majonez. Zmiksować na gładko. Dodać posiekaną natką oraz doprawić do smaku. Dokładnie wymieszać. Odstawić do lodówki na około godzinę.

Smacznego.









6 komentarzy:

  1. Super, bardzo lubię wszelkie domowe pasty i smarowidła do kanapek. Często robię jajeczne, ale też z makrelą, fasolą i tak dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na smarowidło na kanapkę :) Fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. I narobiłaś mi ochoty na taką pastę. Mniam mniam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zrobię ją w domu. Dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kreatywne połączenie :) Fajnie, że robisz z takich składników cuda :)

    OdpowiedzUsuń