czwartek, 10 października 2024

Koktajl czekośliwka

Dzień dobry 🙂 

Zapraszam na koktajl, kolejny 😀 okazuje się, że to mój 41 pomysł. Jestem tym bardzo zaskoczona i zadowolona, że przez ten czas gdy prowadzę bloga czyli 3,5 roku udało mi się wyczarować tyle koktajlowych propozycji. Teraz wyznaczyłam sobie samej cel czy możliwe jest stworzenie koktajlu o smaku numer 50??? Zobaczymy,czas pokaże czy będzie to możliwe. Póki co zapraszam na obłędny w smaku koktajl na bazie śliwek i kakao. Rozpusta jakich mało,a nie idzie w boczki 💪💪💪 pięknie zapraszam.




500 g dojrzałych śliwek 

20 g kakao 

1 łyżeczka cynamonu 

1 litr maślanki 

3-4 łyżki erytrolu zmielonego na puder 


Do dużego dzbanka przełożyć pokrojonego śliwki, dodać kakao, cynamon oraz maślankę i zmiksować na gładko.

Podawać mocno schłodzone.

Smacznego.









36 komentarzy:

  1. Pyszny i zdrowy 👍 pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja, wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie połączenie smakowe. Zdrowie podane w przepysznej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także lubię takie miksy, cieszę się że i Tobie przypadł do gustu 😍

      Usuń
  4. Zdrowy i pyszny :) uwielbiam smak czekośliwki :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliwka i kakao rewelacja, pozdrawiam, moj smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i również serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  6. Ten smak na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubi śliwki i kakao to jak najbardziej, zachęcam do wypróbowania 🙂

      Usuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie. Ja robię czekodżem że śliwek i bardzo go lubimy więc z pewnością ten koktajl jest dla nas. Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze tego dżemu nie robiłam i sama nie rozumiem dlaczego? 🤔
      Może wypróbujcie pomysł i porównacie smaki? Serdecznie zachęcam 🤗
      Serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  8. Super, uwielbiam połączenie śliwek i czekolady, kakao. Akurat dzisiaj zrobiłam na II śniadanie deser z prażonymi śliwkami oraz kremem czekoladowym. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u Ciebie to dopiero rarytasy, aż się głodna zrobiłam po opisie 😉

      Usuń
  9. Uwielbiam koktajle na bazie maślanki lub kefiru :) Są pyszne i bardzo syte, a wersja ze śliwka to dla mnie nowość :) W tym roku śliwki w ogrodzie pokonał wiosną mróz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to naprawdę przykra wiadomość, bo śliwki to bogactwo smaku. Co do koktajlu na bazie maślanki lub kefiru też bardzo lubię,bo samych tych produktów nie wypiję bo nie odpowiada mi ich smak a z owocami to zupełnie inna historia.

      Usuń
  10. Jesteś bardzo kreatywna - może czas pomyśleć o jakiejś książce?? Ja bym kupiła, ale pod warunkiem, że z osobistym autografem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jesteś przemiła, że tak pomyślałaś ale obawiam się, że na rynku jest tyle doskonałych publikacji kulinarnych że bym się nie przebiła. Ale na autograf zawsze możesz liczyć 😘

      Usuń
  11. Ooooo tak! Idealne połączenie i prawdziwa, zdrowa uczta!
    Faktycznie solidny dorobek, możesz być z siebie dumna:)
    Na pewno jest jeszcze mnóstwo pomysłów, którymi się z nami podzielisz.
    Pozdrawiam cieplutko 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za każde miłe słowo,no staram się jak mogę. Chociaż chwilo i weny i czasu brak bo tylko o meblach myślę i przeprowadzce, ale mam nadzieję że jeszcze przed końcem roku to szaleństwo się skończy i się odblokuje 😀

      Usuń
  12. Faktycznie, sporo przepisów udało Ci się wyczarować :) Mam nadzieję, że 50 również się pojawi! Zresztą, na pewno się pojawi! Twój umysł nie zna granic :) Przepysznie wygląda ten koktajl! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olimpio przepięknie dziękuję za zaufanie 😀 oczywiście będę się starać stworzyć cos nowego.

      Usuń
    2. Na pewno wyjdzie Ci to doskonale i niezwykle kreatywnie :)

      Usuń
  13. Ciekawy zestaw smaków. Chociaż ja bałabym się połączyć śliwki z maślanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem o co Ci chodzi, chociaż ja robiłam już różne zestawienia i nic złego się nie wydarzyło. Jedynie ta na surowej cukinii była totalnie nie trafionym pomysłem...

      Usuń
  14. Ciekawe połączenie i wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jessu, nawet nie wiedziałam, że tyle smaków istnieje! Ale śliwka w czekoladzie... No to MUSI być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyniu! Właśnie zaczęłam się martwić, że gdzieś się zapodziałaś! Super, że już jesteś.
      Ja też nie sądziłam że tyle miksów stworzę, więc tym bardziej się cieszę. A koktajl był naprawdę zacny, chyba jeden z lepszych jakie zrobiłam.
      Serdecznie Cię pozdrawiam i ściskam 😘

      Usuń
  16. Super koktajl :D Kochana znając twoją pomysłowość to na pewno pojawi się 50 pomysł na koktajl, jestem tego pewna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG, już po składnikach poznaję, że to świetny koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Wow, 41 koktajli to naprawdę świetny wynik! Super, że masz cel na 50 – trzymam kciuki, żeby się udało! Koktajl na bazie śliwek i kakao brzmi obłędnie, idealnie na małą rozpustę. Jakie inne smaki planujesz w przyszłości? Czekam na nowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń