czwartek, 5 września 2024

Kolejny urlop w Darłówku

Dzień dobry 🙂

Dziś spróbuję się podzielić z Wami relacją z naszego urlopu w Darłówku. Napisałam, że spróbuję bo jakoś mam wrażenie że te moje relacje są takie chaotyczne, ale naprawdę się postaram to opanować 😉

Ktoś może się dziwić, że kolejny rok z rzędu jedziemy w to samo miejsce. Ale nic nie poradzę, że tam najlepiej odpoczywamy. Powiem Wam więcej, że pierwotnie mieliśmy jechać do Gdyni, mieliśmy nawet zarezerwowany nocleg... ale gdy tylko dokonałam rezerwacji od razu dopadły mnie wątpliwości, że w sumie to nie jest taka wakacyjna miejscowość,tylko zwyczajne duże miasto tylko z dostępem do morza...i zaczęło się rozważanie za i przeciw. Potem był wypad do Darłówka na Wielkanoc, gdzie zatrzymaliśmy się w naprawdę świetnej miejscówce, bardzo blisko centralnej ulicy, ale na tyle oddalonej żeby nie było głośno. I tak nam się tam spodobało, że ostatecznie zmieniliśmy Gdynię na Darłówko. Na korzyść też przemówiła kwota noclegów,co w tym roku ma dla nas znaczenie bo meblowanie nowego mieszkania za pasem. Stanęło więc na naszym ukochanym Darłówku i chyba nie prędko się to zmieni. Na krótkie wypady chętnie jeździmy w inne miejsca,ale jeśli długi urlop to w Darłówku 😁. Aby więcej już nie zanudzać Was zapraszam na foteczki 💪

My jesteśmy rodziną łaziorów więc bardzo dużo spacerowaliśmy. Np zrobiliśmy sobie spacer od naszego miejsca pobytu na drugą czyli Wschodnią część miasteczka i wróciliśmy brzegiem morza. I takie widoki mieliśmy po drodze

I tak wyglądała ta trasa

Jak zwykle zahaczyliśmy każdy falochron, ale tym razem zrobiliśmy to podczas jednego spaceru,bo zwykle byliśmy albo na wschodnim albo zachodnim falochronie. Poniżej widok z kładki na oba falochrony, widać je z boku kadru.

Tutaj falochron zachodni

A tutaj wschodni

I mapka spaceru

Będąc w Darłówku, nie można nie wejść na latarnię morską. My co prawda nie wchodzimy co rok, ale w tym roku byliśmy. Nie będę ukrywać, że specjalnie dla Was się tam wdrapałam. Mam lęk wysokości,ale i tak muszę z góry popatrzeć na panoramę 😉

I obiecany widok z góry

Przez większość naszego pobytu morze było spokojne i kojące

Ale jednego dnia od rana bardzo wiało i morze pokazało swoją potęgę!

Z przyjemnością spacerowaliśmy po porcie i marinie. Od wschodniej strony można wzdłuż całego portu pójść na spacer do Darłowa. My takowy odbyliśmy,aby wejść do Zamku ( pokażę go Wam w innym poście).

Niewątpliwym atutem pobytu nad morze są zachody słońca. Na wschód słońca nie wstałam, ale wiem że w Darłówku wstaje od strony lądu a nie morza...

I oczywiście coś co tygryski kochają najbardziej czyli jedzonko! 😁 Ja w tym roku spróbowałam w końcu zupę rybną,śledziobułę oraz lody włoskie o smaku jagodowym i kręcone o smaku mango

I na koniec kilka moich zadowolonych fotek 🤗, buzia trochę straszy bo bez makijażu, ale zrobiłam sobie urlop i od tej czynności bo do pracy cały rok się maluję,aby nie wystraszyć klientów 😁

I moja koteczka z nowym przyjacielem

Oprócz tego było sporo plażowania,bo moja starsza córka zrobiła się bardzo " zachłanna" na kąpiel w morzu, więc sporo tego było.

Mam nadzieję że nie zmęczyłam Was za bardzo tą relacją, ale trudno było mi wybrać mniej zdjęć 😄😂, przepraszam 🤗

1. A ja w Darłówku jeszcze nigdy nie byłam.

1. To może na przyszłoroczne wakacje się wybierzecie? Serdecznie polecam 😍

2. Urlop wspaniały, dzięki za relacje I zdjęcia.Fajne jest to że macie wspólną pasję. Najważniejsze że jesteście zadowoleni, pozdrawiam serdecznie.

1. Tak czas spędzony razem nad morzem bardzo nas zbliża i bardzo to doceniam! Również gorąco pozdrawiam 😘

3. Bardzo kusisz mnie, aby odwiedzić to miejsce. Wspaniała wyprawa. Dziękuję za ciekawe fotorelację.

1. Naprawdę polecam o każdej porze roku jest tam wspaniale. Chociaż nie wiem jak wygląda plaża w śniegu bo jeszcze nie udało nam się w taką porę wybrać 😉

4. Jak miejsce sprawdzone, świetne, polubione to po co zmieniać? Sama ochoczo wracam do najlepszych miejscowości, które mogłam odwiedzić :) Niestety w Darłówku jeszcze nie byłam. Chętnie to zmienię, naprawdę :) Planujemy już na następne lato jechać z Piotrusiem nad morze :) Piękne zdjęcia, naprawdę klimatyczna fotorelacja. Widać, że super spędzony czas :) Pozdrawiam serdecznie!

1. W przyszłym roku Piotruś będzie miał ponad roczek we wakacje, więc to będzie niezapomniany pobyt dla Was bo wszystko będzie go interesować.
      Bardzo dziękuję,tak odpoczęliśmy bardzo, ale to dobrze bo najbliższe tygodnie bardzo intensywne będą.
      Gorące uściski 😘

5. Piękne zdjęcia :) widać, że urlop się udał i to jest miejsce, w którym się dobrze czujecie :) pozdrawiam serdecznie :)

1. Tak, możną powiedzieć że to nasze miejsce. Wstępnie myślałam o Jastarni na przyszły rok, albo może gdzieś w głębi kraju, ale mąż już mnie uświadomił że z pewnością jedziemy w Darłówku 😁

6. Nigdy nie byłam w Darłówku, a po obejrzeniu fotek chciałabym. Najlepiej w tym samym terminie, co Ty - żeby pogadać, spacerując po plaży :-*

1. To by było spotkanie. Ja gaduła jestem więc myślę że wspólny język byśmy złapały 😘

7. Widać, że urlop udany. Wyglądasz suuuper! Śliczne fotki i dobrze spędzony czas:)
    Wcale mnie nie dziwi, że wracacie do sprawdzonego miejsca bo mamy dokladnievrak samo:)
    Długo szukaliśmy takiego miejsca a kiedy już znaleźliśmy, to każde inne nam nie pasuje:)
    Uściski serdeczne🤗

1. Bardzo dziękuję Kochana za miłe słowa 🙂
      Co do miejscówki,to my już mamy takie rysy w głowie, że gdzie byśmy nie pojechali,nawet na krótko to każdą miejscowość nadmorską porównujemy do Darłowka i w zasadzie zawsze to inne miejsce jest gorsze 😂
      Gorące pozdrowienia 😘

8. Świetne zdjęcia. Morza nigdy dość! A ja bardzo lubię te okolice i w sumie marzy mi się znowu mały wypad w te rejony. Tam zawsze jest co robić, co odkrywać, czym się zadziwić, co pozwiedzać, gdzie poleniuchować... :)

1. Kochana podpisuję się obiema rękami pod Twoimi słowami! Morza nigdy dość. Mąż jest w Gdyni i po zajęciach wybiera się na spacery, był na Cyplu Rewskim i w Mechelnikach, przesyła zdjęcia i nosi mnie żeby tam być 😁

9. Byłam kiedyś w Darłówku i chętnie bym się tam jeszcze raz wybrała.

1. Czyli nie muszę Cię namawiać bo wiesz jak tam miło i ładnie 😍

10. Zachód słońca wygląda przepięknie. Fajnie, że wypoczeliście :)
    Pozdrawiam serdecznie

11. Nigdy tam nie bylam, za to moja mama spedza tam tydzien w tym tygodniu :-) Piekne zdjecia, taka pogoda nad Baltykiem to swietna sprawa. Ja rowniez nie maluje sie na urlopie ;-)

1. To teraz też jest piękna pogoda w Darłówku, wiem bo co dzień podglądam kamery 😁
      Bardzo dziękuję za odwiedziny, serdecznie pozdrawiam 🙂

12. Nie byłam tam jeszcze nigdy, ale bardzo mnie zachęciłaś. Super, że masz takie miejsce, do którego chcesz wracać. ;) To zdjęcie statku na tle słońca wyszło przepięknie, wow!

1. Bardzo dziękuję 🙂 specjalnie czekałam aż podpłynie tak żeby było wrażenie że jest zupełnie niedaleko słońca.
      Powiem Ci więcej chętnie na emeryturze bym tam zamieszkała 🤗

13. Piękne fotki 😍 Cudne wakacje miałaś 👍😍Każdy jedzie tam gdzie lubi a że to, to samo miejsce co roku to widać że jest Wam tam dobrze 😊👍Ja w czasie Twojej nieobecności byłam pięć dni w Dolomitach też było cudownie 🤩 pozdrawiam serdecznie 😘

1. Bardzo dziękuję. Tak widziałam fotki, super wycieczkę mieliście!

14. Super zdjęcia! W takim miejscu można odpocząć :D
    Pozdrawiam serdecznie.

1. Bardzo dziękuję i zgadzam się, można tam odpocząć na maksa!

15. Widać że wakacje były udane ^_^ Piękne miejsce, zdjęcia i ty super wyglądasz :*

16. Jak dużo, pięknych zdjęć! :) Ślicznie tam!

17. Jak ja się stęskniłam za morzem, Twój post jeszcze bardziej mi to uświadomił:)
    Piękne zdjęcia, widać, że mieliście wspaniały urlop, a Ty wyglądasz super!:)

1. Ja uwielbiam morze i mogłabym być tam co weekend, ale się nie da. Oszukuje się że w przyszłym roku pojedziemy na urlop gdzieś w głębi lądu, ale nie sądzę żeby nam to wyszło 😉
      Pięknie dziękuję za miłe słowa 😘

18. Ale super! Jak miejsce wypróbowane i jesteście zadowoleni, to po co zmieniać :)
    Piękne fotki!

19. Widać, że jesteś zadowolona :) Ach takie spacerki to ja lubię, a przede wszystkim takie widoki ♥ Morze i zachody słońca tam, mają to coś w sobie ;)

1. Dokładnie. Mnie bardzo wycisza ten widok,a że kawał cholery ze mnie to potrzebuję takiego miejsca 😉