czwartek, 26 września 2024

Drugi spacer po Ogrodzie Botanicznym w Poznaniu

Dzień dobry 🙂 

Dziś ostatni wspominkowy wpis z tegorocznych spacerów jakie w wakacje odbyłam z rodzinką. Tym razem zapraszam do Ogrodu Botanicznego. Jest to drugi spacer jaki odbyliśmy po tym miejscu. Podczas tego spaceru staraliśmy się obejść inne miejsca niż podczas poprzedniego spaceru. Ta wizyta była znacznie przyjemniejsza niż ta zeszłoroczna bo pogoda była spokojniejsza. Bo w zeszłym roku było bardzo upalnie. To nie przedłużając zapraszam na spacer.





Alpinarium wygląda bardzo imponująco 









































Ta fontanna niezmiennie mnie zachwyca!






Uwielbiam podziwiać lilie wodne 















I jak się Wam podobał spacer? 


24 komentarze:

  1. Przepiękne widoki! Zazdroszczę wyprawy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, uwielbiam spacery po ogrodach botanicznych i dendrologicznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny spacer. Bardzo dziękuję, że zabrałaś nas ze sobą kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim miejscu można zregenerować siły i nabrać wiatru w żagle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny naturalny ogród. Miejsce do dobrego wypoczynku i relaksu. Uwielbiam takie miejsca. Pozdrawiam serdecznie 🍄🍄🍄🍄🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, idealne miejsce do wypoczynku. Jest także kawiarnia, więc można usiąść na kawę.

      Usuń
  6. Przepięknie 😍 Nic tylko spacerować i zachwycać się pięknem 🤩👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny spacer, widać już nadchodząca jesień, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, już wtedy były pierwsze symptomy jesieni. Serdeczne uściski.

      Usuń
  8. Zieleń koi zmysły. Pięknie tam! Pozdrawiam serdecznie 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że zieleń tak działa na zmysły. Mnie jeszcze wyciszają wszelkie akweny wodne, mogłabym patrzeć i patrzeć. Również serdecznie pozdrawiam o

      Usuń
  9. Będę musiała się tam wybrać :) Bywam nie raz w Poznaniu, w jeszcze tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz nadrobić zaległości. Ja bym z chęcią wybrała się w ciepły jesienny dzień, ale nie sądzę żeby w tym roku mi się to udało...

      Usuń
  10. Byłam również w tym przepięknym miejscu i deptałam te same ścieżki.
    I jeszcze kiedyś tam wrócę, bo to wyjątkowa miejscówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iwonko pamiętam. Oczywiście nie zapomnij do mnie zajrzeć 😘

      Usuń
  11. Wspaniałe miejsce, a na lilie wodne mogę patrzeć całymi godzinami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Te różowe szczególnie skradły moje serce!

      Usuń