niedziela, 29 września 2024

Mięsne babeczki ( frytkownica beztłuszczowa)

Dzień dobry 🙂 

Dziś pomysł na obiad znowu z cuda techniki jakim jest frytkownica beztłuszczowa. Proste,szybkie i smakowite danie. A do tego z niewielką ilością kalorii. Ja prawda jest taka, że ja już zawsze muszę te kalorie liczyć,bo jak sobie za bardzo pozwolę to od razu widać to na wadze... taka niestety już moja uroda, ale daję radę 💪 mnie wyszły trzy babeczki, ale oczywiście można danie zwielokrotnić. I kolejny atut tego dania to fakt, że babeczki smakują zarówno na ciepło jak i na zimno. Można także je zamrozić,a potem szybciutko odgrzać także we frytkownicy. Mam nadzieję że zachęciłam Was do tych maleństwa? Serdecznie polecam 🙂 i udanej rodzinnej niedzieli.



160 g mięsa z piersi kurczaka 

1 mała cebula 

1 mały ząbek czosnku 

2 plastry wysoko białkowego sera żółtego 

3 pieczarki marynowane 

1/2 łyżeczki przyprawy do dań włoskich, czosnku granulowanego, papryki słodkiej mielonej 

Sól pieprz do smaku 


Mięso umyć, osuszyć i drobno posiekać. Ewentualnie zmielić w blenderze z ostrzami.

Przełożyć do miski. Dodać drobniutko pokrojone czosnek oraz cebulę, dodać przyprawy. Ser drobniutko pokroić, dodać do reszty składników i dokładnie wymieszać aby masa się dobrze kleiła.

Podzielić je na trzy części. Na dno silikonowych foremek do muffinek nałożyć po odrobinie masy mięsnej. Pieczarki osuszyć i ułożyć w foremce i przykryć dokładnie masą mięsną.

Wstawić do frytkownicy beztłuszczowej na około 18-20 minut. Wyjąć z foremki i podawać od razu. Smacznego.








10 komentarzy:

  1. Marzy mi się ta frytkownica :D Nie mam tylko gdzie trzymać tego cuda.
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to ciekawe jedzonko. Wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala wyglądają wspaniale :) Z chęcią zamoczyłabym je w sosiku czosnkowym lub koperkowym na jogurcie. Zjadłabym zdecydowanie za dużo pewnie :) U nas od kilku dni grzyby na rożne sposoby ♥ Miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis, musi być pyszne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na inne wydanie babeczek bardzo sprytny!
    Na pewno do wykorzystania bo zapowiada się smakowicie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No zrobiłam i przepyszne!! Nie miałam tylko pieczarek i dodałam zielone oliwki.

    OdpowiedzUsuń
  7. CIekawy przepis - nie wpadłabym na takie połączenie składników :)

    OdpowiedzUsuń