czwartek, 19 września 2024

Arboretum w Kórniku

Dzień dobry 🙂 

Zapraszam na relację z naszej wycieczki do Kórnika. Zamek już Wam pokazałam, więc będąc tak blisko Arboretum nie mogliśmy tutaj nie zajrzeć. Jest to naprawdę imponujące miejsce. Zajmuje powierzchnię 50 ha , więc to jest naprawdę olbrzymi teren. Oczywiście nie da się w jeden spacer obejść wszystkiego, ale co nieco udało nam się zobaczyć.

W parku jest niezwykle cicho i zieleno. Można doskonale odpocząć i się wyciszyć. Serdecznie zapraszam na miły spacer.

















Takie piękne kuleczki udało mi się sfotografować 


I taki uroczy mieszkaniec pozwolił sobie zrobić zdjęcie 🤗










A tutaj mamy przepiękny pokaz hortensji. Z przyjemnością stałam i podziwiałam je 























I tutaj jeszcze rzut okiem na jedną ze ścian Zamku 


I okazały ostrokrzew 










Była to nasza pierwsza wizyta w Kórniku. Liczę że jeszcze uda nam się tam wybrać, chociaż ten wypad planowałam ze 3-4 lata i zawsze coś i się nie udawało...ale w końcu się udało i jestem bardzo zadowolona z tej wycieczki. A Wam jak podobał się spacer po Arboretum?


12 komentarzy:

  1. Jest tam pięknie,potwierdzam.Bylam rok temu w sierpniu.Jedynie co mi tam doskwierało to plaga komarów ,gryzły niesamowicie 😅Ale spacer po Arboretum w Kórniku ,piękne hortensje i inne roślinności cudne 🥰👍 Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia 🍀😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To o dziwo nas nie zjadły. A hortensje są naprawdę boskie. Następnym razem chciałabym jeszcze więcej zobaczyć. Gorące pozdrowienia 😘

      Usuń
  2. Dobrze, że w końcu udało się tam pojechać. Fajne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna roslinnosc i piekny parki, potężny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich miejscach mogę łazić całymi godzinami!!

    OdpowiedzUsuń