czwartek, 19 stycznia 2023

Prosta pasta jajeczno- rybna z czerwonym curry

Dzień dobry:)

Złapałam się ostatnio na tym, że mam pewne fazy jeśli chodzi o jedzenie- albo jem dużo zup,albo gulasze lub właśnie past do pieczywa..A tą szczególnie wspominam, bo taką często robiła moja Mama. Ja musiałam wprowadzić drobną modyfikację i dodałam czerwone curry.  Pasta nabrała ciekawego posmaku. Skusicie się? Ja polecam na 100%. 




1 puszka makreli w oleju 

3 jajka ugotowane na twardo

2 łyżki szczypiorku 

3 łyżki pikantnego ketchupu 

1/2 łyżeczki czerwonej pasty curry 

Sól pieprz do smaku 


Makrelę przełożyć na sitko i zostawić do odcieknięcia. Następnie przełożyć do miski i rozgnieść widelcem. 

Jajka obrać i drobno posiekać lub zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Dodać do ryby.

Dodać pastę curry, ketchup i szczypiorek. Wymieszać. Skosztować i doprawić do smaku solą i pieprzem. Wstawić do lodówki na około godzinę. Smacznego. 






13 komentarzy: