niedziela, 29 stycznia 2023

Sznycle z kurczaka z pieczarkami i serem

Witajcie:)

I kończy nam się powoli pierwszy miesiąc nowego roku. I jak Wam upłynął? U mnie w sumie tak jak wszystkie miesiące- dom, praca i szkoła moich córuś. I oczywiście gotowanie dla tej mojej kochanej gromadki. Tym razem przygotowałam piersi z kurczaka pod pierzynką z pieczarek i sera żółtego. Tym obiadem szczególnie usatysfakcjonowany był mój mąż. Kurczak i ser żółty to zdecydowanie jego smaki. A Wy z czym łączycie piersi z kurczaka?

U nas od jutra ferie się zaczynają i moje Babeczki bardzo zachwycone tym faktem 😃




2 sznycle z kurczaka 

2 większe pieczarki 

2 łyżki ketchupu 

30 g sera żółtego 

3 łyżki oliwy 

1 ząbek czosnku 

Sól, pieprz do smaku 

1/2 łyżeczki suszonego tymianku 


Mięso umyć, osuszyć. Oprószyć solą i pieprzem. Obsmażyć na 2 łyżkach oliwy










5 komentarzy:

  1. Świetny obiad :) bardzo lubię to połączenie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie jedzenie. Pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam takie połączenie kurczaka z serem, a mój mąż za to nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze to jakaś odmiana od tych w panierce :)

    OdpowiedzUsuń