niedziela, 22 października 2023

Pikantna sałatka z tortellini i serem żółtym

Dzień dobry:)

Dawno nie było pomysłu na sałatkę. Dlatego szybko nadrabiam tą zaległość. Tym razem przygotowałam sałatkę na bazie reszty pierożków tortellini. Jedną część użyłam do zupy,a reszta doskonale sprawdziła się w sałatce. Do tego kilka składników, które zwykle mamy w lodówce. Dla podkręcenia smaku do majonezu dodałam papryczki jalapenio. A Wy przygotowujecie sałatki z tortellini? Czekam na Wasze pomysłu 😀




100 g ulubionego tortellini ( waga suchego produktu)

150 g sera żółtego

1/2 papryki czerwonej

4 łyżki malutkich ogórków konserwowych

10 cm pora

4 łyżki czarnych oliwek

2 łyżki majonezu lekkiego

3 kawałki jalapenio ze słoika

Sól pieprz do smaku 


Tortellini ugotować według instrukcji na opakowaniu, odcedzić i dokładnie ostudzić. 

Przełożyć do miski i dodać pokrojony w kostkę ser żółty. Ogóreczki odcedzić z zalewy i dodać do miski ( jeśli trafią się wyjątkowe duże sztuki, przekroić je na pół). Paprykę pokroić w małą kostkę,a oliwki przekroić na pół. Wszystko wrzucić do miski. Doprawić do domu. 

Do pojemnika blendera z ostrzami przełożyć majonez, dodać jalapenio i 1 łyżką zalewy z jalapenio. Zmiksować. Dodać do miski z resztą składników i dokładnie wymieszać. Wstawić do lodówki na około godzinę. Smacznego.





15 komentarzy:

  1. Mój mąż lubi takie pikantne smaki. Muszę mu zrobić taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smakowicie wygląda ta sałatka, choć nie przepadam za ostrymi paprykami, to wersja bez tych papryczek z pewnością by mi smakowała. Takiej sałatki jeszcze nie jadłem i z miłą chęcią ją wypróbuję 👍😊 Dziękuję serdecznie za to, że dzielisz się z nami takimi pomysłowymi sałatkami 🤗

    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 😘🥰💗
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, takie sałatki jeszcze nie jadłam... A jestem fanką sałatek wszelakich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie jadłam podobnej sałatki. Z chęcią wypróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super salatka ale u mnie bez ostrej papryki i oliwek, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na smaczną i pożywną sałatkę :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zjem taką sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha, lubię podobne sałatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiała być pyszna:) uwielbiam takie połączenia, bardzo fajny pomysł z tymi papryczkami<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sałatki z tortellini jeszcze nie robiłam, może dlatego że mąż nie lubi tortellini i dla samej mnie to nie chce mi się robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń