poniedziałek, 31 lipca 2023

Lody wieloowocowe na jogurcie

Dzień dobry:)

I zaczynamy kolejny tydzień, ciekawe co pogoda nam zafunduje? 🤔 w zeszłym tygodniu w Poznaniu było pogodnie, niezbyt gorąco a czasem deszczowo, a w sobotę to nawet bardzo deszczowo i burzowo. Kto oglądał transmisję z wiścigu kolarskiego TdP to mógł się o tym przekonać.. A czemu przedstawiam Wam taką " prognozę " pogody? Bo moje córcie twierdzą, że zawsze jest pogoda na lody 😆 

Kupiłam ostatnio mało słodkiego arbuza, no zdarza się. Postanowiłam więc go przerobić, dla siebie koktajl a dla dzieci lody. Dodałam jeszcze kilka innych owocków i wyszły smakowite lody. Moim córciom bardzo podpasowały ,to może i Wy się skusicie? 

Udanego tygodnia 😀



400 ml jogurtu naturalnego 

2 banany

1/2 arbuza niedużego 

300 g truskawek 

3-4 łyżki erytrolu lub cukru 


Banana obrać, pokroić na mniejsze kawałki. Z umytych truskawek oderwać szypułki, a arbuza w miarę możliwości pozbawić pestek. 

Wszystkie owoce wraz z jogurtem i słodziwem umieścić w dużym naczyniu i porządnie zmiksować na gładko. Przelać do foremek na lody I wstawić do zamrażarki na 4-5 godzin. Smacznego. 







14 komentarzy:

  1. Wyglądają i na pewno smakują pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycja na zdrowe, letnie słodkości! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na letni upał. Ja też, tak jak Twoje córcie, jestem wielką miłośniczką lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przepis :D Chętnie z niego skorzystam :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Lody domowej roboty są najlepsze, bo wiemy, z czego są zrobione :) Pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo lody teraz na topie. Smacznie wyglądają, muszę spróbować je zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladają smacznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne :) lodowe orzeźwienie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) pomyślałem że odwiedzę koleżanki Iwonko o tak trafiłam do Ciebie :) To brzmi jak smakowita propozycja na letnie ochłodzenie! Twoje dzieci mają rację, lody to idealne rozwiązanie, bez względu na pogodę. Zróbienie lodów z mniej słodkiego arbuza to świetny pomysł, a dodanie innych owoców na pewno nadaje im wyjątkowy smak. To ciekawy sposób na wykorzystanie owoców i stworzenie pysznych przysmaków dla całej rodziny. Dziękuję za podzielenie się tymi inspiracjami kulinarne, na pewno skuszę się na lodowe rozkosze!

    OdpowiedzUsuń