czwartek, 15 sierpnia 2024

Zamek w Kórniku

Dzień dobry 🙂 

Zapraszam Was na wycieczkę po zamku, który chciałam odwiedzić przynajmniej od 3- 4 lat....i co roku jakoś nie udało się zrealizować tego planu. W tym roku się zawzięłam i zaciągnęłam męża i dzieci 😉 wypad się udał, chociaż żeby być zupełnie szczerą to spodziewałam się czegoś więcej....



Za naszą czwórkę za bilety wstępu zapłaciłam ponad 80 zł,a jak się okazało do obejrzenia są pokoje na parterze i piętrze, tak więc tak sobie ale mimo wszystko jestem zadowolona że udało mi się odwiedzić ten zamek. Zapraszam na zdjęcia 🙂


















































Na zewnątrz zamek robi imponujące wrażenie!














Na przeciwko zamku jest Jezioro Kórnickie , które jest naprawdę piękne. Niestety nie mieliśmy tyle czasu aby obejść go dookoła, ale musiałam zobaczyć jeszcze jedno miejsce. A po drodze taki oto widok...


A tutaj Pani Wisława Szymborska i Kot 🙂






I co sądzicie o Zamku w Kórniku? Ja jestem zadowolona z wycieczki, ale z Kórnikiem jeszcze tak do końca się nie rozstajemy... 😁


19 komentarzy:

  1. Nigdy tam nie byłam, ale widzę, że spodobałoby mi się to miejsce. Uwielbiam zwiedzać zamki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaki piękny zamek. Niezapomniana wycieczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to nawet ciekawa wycieczka - nawet jeśli do obejrzenia były tylko pokoje na piętrze i na parterze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zamek! chciałabym go kiedyś zwiedzić. A w lustrach odbijała się jakaś zgrabna pani... znasz może? ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamek piekny ,otoczenie też, ważne że zadowoleni, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest zamek w Kórniku 😍🤩😍👍Byłam ale tylko w ogrodach bo był zamknięty ,może jeszcze uda się wyskoczyć do znajomych z okolic Poznania 😊 cudowne fotki 😍 pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, bardzo mi ten zamek przypomina meczet 😊 Nie mniej jednak mnie bardzo się podoba i zarazem cieszę się bardzo, że mogłem go tutaj zobaczyć dzięki Tobie.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 🥰❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zamek Kochana a zdjęcia wspaniałe, szczególnie to z lustrem gdzie jesteś Ty. Śliczna stylizacja. Pozdrawiam bardzo mocno i życzę więcej takich udanych wycieczek :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zamek i wspaniałe talerze w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna porcelana, mam podobną po mojej babci :) jest bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zamki, a przy Pani W. z chęcią bym sobie posiedziała. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tam nie byłam, ale na podstawie fotek uważam, że jest piękny. Ze słyszenia mogę Ci polecić arboretum. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne, malownicze miejsce- konieczne do odwiedzenia:)
    Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam, ale zawsze mnie fascynowała jego "orientalna" fasada.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamek w Kórniku ma swój urok, a zaciągnięcie męża i dzieci to zawsze mały sukces 😉 ciekawa nazwa miejsca ;) "KÓRNIK "

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny zamek, zachwycający z zewnątrz, ale wnętrza też wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z zewnątrz wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń