wtorek, 13 sierpnia 2024

Koktajl pomarańczowo- bananowy z kurkumą

Dzień dobry 🙂 

To chyba ostatni pomysł na koktajl. Przynajmniej na razie, jeśli dobrze policzyłam to ten jest 37,albo 38  koktajlem jaki skomponowałam.... tak więc jest tego trochę. Ale sądzę, że jeszcze nie powiedziałam ostatniego słowa w tym temacie. Ale nim coś wymyślę zapraszam na ten przepis. W rzeczywistości koktajl jest dużo bardziej ładniejszy,w sensie koloru niż widać na zdjęciach. Kurkuma pięknie go dekoruje. Serdecznie polecam!

A może Wy mi podrzucie składniki z których byście chcieli koktajl? Dajcie znać w komentarzach 🥰



2 średnie banany

2 średnie pomarańcze

500 ml maślanki

1 łyżeczka kurkumy

1 łyżka miodu lub innego słodziwa


Do wysokiego dzbanka przełożyć maślankę oraz pokrojone na mniejsze kawałki owoce.

Dodać erytrol oraz kurkumę i zmiksować na gładko. Podawać schłodzone ( można również zmiksować z kostkami lodu i podawać od razu). Smacznego








23 komentarze:

  1. Myślę, że smak tego koktajlu by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie smaków. Często robię różne koktajle z bananami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurkuma bardzo dobrze wpływa na organizm, więc taki koktajl to samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki to pyszny, ja głównie robię sezonowy, maliny, jeżyny, czarna porzeczka, a zima z tych mrożonych owoców.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też są bardzo pyszne takie z sezonowych owoców. Również serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  5. Ostatnio to arbuz jest bazą a do tego jabłko, marchew, trochę mrożonych truskawek ,woda a do gotowego koktajlu dodaję marakuję.
    Dobrze smakuje... nie mam tyłu pomysłów co Ty🤷‍♀️
    Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie to dopiero bomba smaku, mniam!
      Gorące uściski 😘

      Usuń
  6. Wow. Myślę , że polubilabym.dzieki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ja uważam, że koktajli nigdy dość! Zwłaszcza tych zdrowych. Zrobię bez słodziwa, bo dla mnie banany są wystarczająco słodziutkie. :))) Pozdrowki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda! Ale czasem i koktajl może się znudzić, zwłaszcza jeśli przez 4 miesięce stanowi podstawę menu 😉
      Również serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  8. A widzisz też taki koktajl robiłam, ale czegoś mi brakowało i już wiem - kurkuma!!

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas zazwyczaj latem koktajle truskawka plus maślanka i miód lub borówka plus maślanka i miód.Takie najprostsze i tradycyjne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. 37 albo 38 koktajl? WOW ;) To już całkiem imponująca kolekcja smaków! Ten z kurkumą brzmi super – nie dość, że zdrowy, to jeszcze pięknie wygląda. Na pewno nie raz będziesz jeszcze zaskakiwać nowymi kombinacjami! Co do składników, może coś z masłem orzechowym i bananem? Czekam z niecierpliwością na kolejne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze że bronie się przed masłem orzechowym bo go uwielbiam,ale jest tak kaloryczny...ale może coś z nim skomponuje.
      Serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  11. Moje smaki- smacznego i na zdrowie wypada życzyć:)

    OdpowiedzUsuń