sobota, 3 sierpnia 2024

Koktajl z marchewki i selera naciowego

Dzień dobry 🙂 

Dziś zapraszam na koktajl, którym możemy się raczyć cały rok, ponieważ składniki są stale dostępne. Ale w tej barwie idealnie wpasowuje się w wakacyjny klimat. Możecie podać go w wysokiej szklance z palemką albo parasolką i może być wyśmienitym drinkiem bezalkoholowym. Pysznym i niskokalorycznym 😉




270 g gruszek

100 g marchewki

2,5 łodygi selera naciowego

200 g pomarańczy

Sok z 1/2 cytryny

500 ml wody

1 łyżeczka mielonego imbiru 


Warzywa i owoce porządnie umyć i osuszyć. Z selera naciowego wyciąć łykowate części. Pomarańcze obrać.

Do dużego dzbanka przełożyć kawałki gruszki, marchewkę ( nie obraną) oraz seler i pomarańcze. Wstępnie zmiksować.

Dodać sok z cytryny oraz wodę i imbir. Dokończyć miksowanie na gładko. Schłodzić przed podaniem. 

Smacznego









25 komentarzy:

  1. Świetny przepis. W sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki koktajl jest na pewno odżywczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze dziś zrobię sobie taki koktajl.

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, takiego jeszcze nie piłam.. nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na diecie przeciwzapalnej, ale jakoś za koktajlami warzywnymi nie przepadam.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnie cztery miesiące byłam głównie na takich koktajlach i udało mi się zrzucić 22 kg.

      Usuń
  7. Kolejna ciekawa propozycja! Lubię tego typu kompozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się że także lubisz takie zestawienie jak ja 😀

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe smaki, na pewno jest pyszny i super zdrowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koktajl z nietypowymi dla mnie składnikami. Jestem ciekawa takiego połączenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie czuć słodycz marchewki z lekkim posmakiem selera.

      Usuń
  10. Ciekawe połączenie smaków. Z chęcią wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam i mam nadzieję że będzie Wam smakować 🙂

      Usuń
  11. Ależ to musi mieć ekstra smak, na pewno warto spróbować.
    Monia, jak zwykle, jesteś niezastąpiona w takich pomysłach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to jest zdrowe i na pewno smaczne :D

    OdpowiedzUsuń