czwartek, 8 sierpnia 2024

Nowe Zoo po raz drugi

Dzień dobry 🙂 

Dziś zapraszam Was na drugą wycieczkę do Nowego Zoo w Poznaniu. Pierwszą relację pokazałam Wam w zeszłym roku Klik

Zapraszam na spacer. Na pierwszy ogień poszły lemurki, bo kochamy je całą rodzinką. Pewnie dlatego że bardzo kojarzą się nam z naszą koteczką 😉























I taki piękny osobnik sobie spaceruje po zoo. Muszę się pochwalić, że po raz pierwszy miałam okazję zobaczyć pawia z rozłożonym ogonem. Widziałam te ptaki wielokrotnie, ale zawsze ogon był schowany.




I na tym kończę moją fotorelacja. Starałam się pokazać inne zwierzęta niż w zeszłym roku, chociaż niektórych nie mogłam sobie odmówić jak tygrys czy surykatki. Te zwierzęta obok żyrafy są moimi ulubionymi zwierzętami. Ale żyrafy tym razem kiepsko było widać. Do lwów też nie mamy szczęścia. Dobrze że zawsze zabieramy na tą wycieczkę lornetkę, więc chociaż trochę grzywy się nam udaje zobaczyć 😉


33 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie byłam w zoo. Muszę jechać z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie,dzieci zawsze przeżywają takie spacery, nawet takie duże jak moje 🤗

      Usuń
  2. Super wycieczka, wszystkie zwierzaki piękne, a lemury przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zdecydowanie się z Tobą zgadzam 😀

      Usuń
  3. Pięknie 😍😍😍 kocham wszystkie zwierzaki ❤️ i też mam mini zoo w domu 😏😉dwa psy,cztery koty i konisię ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaszalałaś,my mamy jeszcze 4 albo 5 rybek, ale to już działka mojego męża 😍😀🥰😀

      Usuń
    2. Psy wzięliśmy jeszcze malutkie bo jak jest dom i ogród to musi być pies 🐕 najpierw Bruti potem Klemusia tak wyszło 😊a koty ...jeden został po śmierci babci to wiadomo a reszta wszystkie porzucone,błąkające się u nas znalazły dom i miłość ❤️Zaria to miłość naszej córki 🐎choć nie powiem,my już też jesteśmy w niej zakochani 💞Życie bez zwierząt byłoby smutne 😔

      Usuń
    3. W pełni się z Tobą zgadzam, ale zrozumiałam to dopiero gdy Bella zjawiła się w naszym domu 🙂

      Usuń
  4. W mojej siostrzeńcy bardzo lubię odwiedzać zoo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz nadrobić,teraz z córcią będzie to dodatkowa radość!

      Usuń
  6. Świetna wycieczka :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. I znów kusisz wycieczką do zoo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię odwiedzać ogrody zoologiczne w różnych miastach, w Poznaniu jeszcze nie byłam, ale już od jakiegoś czasu mnie kusi :). Piękny paw, mnie ostatnio w Warszawie uraczył widokiem rozłożonego ogona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze kilka na liście. Widok takie pawia naprawdę zachwyca.

      Usuń
  9. Ależ te lemurki są słodkie :)
    Pawia z rozłożonym ogonem udało mi się zobaczyć raz, w ogrodach, w Pradze.
    Ale to był tylko raz, a to jest rzeczywiście niesamowite widowisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku nie rozumiałam czym się tak wszyscy ekscytują bo pamiętałam że ten konkretny wybieg jest pusty,a okazało się że przed wybiegiem jest przepiękny pokaz!

      Usuń
  10. Chętnie się tam wybiorę. Mam niedaleko do Poznania, więc jest taka możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała wycieczka. Ostatni raz byłam w czasach szkoły podstawowej w starym zoo w Poznaniu, lata temu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  12. Kocham zwierzęta :D Piękne zoo, aj kiedy ja byłam w zoo lata świetlne temu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lemur już zawsze będzie mi się kojarzył z Królem Julianem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas lemury to też Juliany,a wszystkie żyrafy to Melmany 😉

      Usuń
  14. Wizyta w zoo to coś wspaniałego. To również coś wspaniałego dla mnie. Sam koniecznie muszę się wybrać kiedyś do zoo. Dzięki Ci za to, że podzieliłaś się z nami kolejnymi ciekawymi zdjęciami z pobytu z zoo 🤗❤

    OdpowiedzUsuń