środa, 7 czerwca 2023

Wielozbożowe muffinki z kakao bez cukru

Dzień dobry:)

U mnie dzisiaj ostatni roboczy dzień, jeszcze kilka godzin w pracy i zaczynam weekend. Do tego wyjazdowy weekend. Oczywiście jedziemy nad morze, ale gdzie to musicie cierpliwie poczekać na relację :) Ale aby umilić Wam to czekanie zapraszam na przepis na pyszne muffinki. Ja te zrobiłam kilka tygodni temu, ale dzisiaj po pracy na drogę też coś upiekę. Jak zwykle jest mało pracy przy tych maleństwach , a przy tym te są pełne dobrych składników. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was na dopieczenia. 

A jak Wasze plany na najbliższe dni? Macie długi weekend czy do pracy po czwartku? Mimo wszystko życzę udanego wypoczynku. Znikam do swojej pracy, a potem pieczenie i pakowanie a jutro w drogę. Odezwę się w nowym tygodniu. Do zobaczenia 😀 




150 g mąki pszennej pełnoziarnistej 

50 g mąki ryżowej 

30 g płatków owsianych błyskawicznych 

1 jajko

20 g kakao

2 łyżeczki proszku do pieczenia 

100 g masła roślinnego

200 ml mleka 

120 g erytrolu 


Do rondelka przelać mleko, dodać erytrol, masło oraz kakao. Zagotować do rozpuszczenia masła i erytrolu. Ostudzić zupełnie. 

Do zimnej masy dodać jajko i dobre wymieszać. Wsypać wszystkie sypkie składniki i wymieszać do połączenia. 

Przełożyć do silikonowych foremek na muffinki. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 i piec około 23-25, wyjąć i ostudzić na kratce. 

1 sztuka to około 100 kcal. Smacznego. 







10 komentarzy:

  1. Kocham mufinki. Te wyglądają przepysznie.❤️
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne muffinki :) pyszne i zdrowe, można zajadać bez wyrzutów sumienia :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciekawy przepis! Muffinek w tej wersji jeszcze ani nie próbowałam, ani nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Udanego wyjazdu! Bawcie się dobrze nad morzem :) Pozazdrościć :) Cóż, ja na pewno poszłabym do pracy, gdyby nie to, że dostałam dnia dni urlopu i mam wolne od czwartku do poniedziałku ^^ Super przepis kochana, pięknie wyszły Ci te muffinki. Wyglądają bardzo apetycznie, a jak wiesz jestem fanką słodyczy :D ( choć tu przepis bez cukru ale i tak zjadłaby wszystkie :) )
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają znakomicie, muszę spróbować tego przepisu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha i można zabrać ze sobą na drogę :)

    OdpowiedzUsuń