wtorek, 23 kwietnia 2024

Koktajl dyniowy na bazie mleka migdałowego

Dzień dobry 🙂 

Ostatnio był koktajl w kolorze zielonym, czerwonym a właściwie rubinowym. Przyszła więc pora na koktajl w kolorze pomarańczowym. A co może nadać taki piękny kolor? Oczywiście nieśmiertelna dynia. Upiekłam ja w mojej frytkownicy beztłuszczowej 😉 to naprawdę świetny sprzęt 😁 

Z podanych składników wychodzi naprawdę zacna porcja. Ja staram się robić porcję na dwa dni,bo tak dużo ich spożywam że mnóstwo czasu bym spędziła z blenderem 🤩

P.s. Wiem , że nie ładnie się chwalić,ale jednak się pochwalę, udało mi się już zrzucić 12 kg i w zasadzie we wszystkich newralgicznych miejscach ubyło mi po 10-13 cm. Jestem tak szczęśliwa, że od paru dni non stop się uśmiecham 😁😁😁😁😁

Próbowaliście koktajlu z dyni? 




245 g puree z dyni

1 pomarańcz

1 litr mleka migdałowego

2 łyżki erytrolu ( opcjonalnie)

1 łyżeczka kurkumy mielonej


Do dużego dzbanka przełożyć puree z dyni, dodać obrany i pokrojonego pomarańcza. Wstępnie zmiksować.

Dodać mleko, erytrol oraz kurkumę i dokładnie zmiksować na gładko.

Podawać porządnie schłodzone.

Z podanych składników wychodzą dwie duże porcje po około 140 kcal lub 4 po około 70 kcal.

Smacznego.




42 komentarze:

  1. Ciekawy koktajl. PS Gratulacje. Piękny wynik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wyniku! To wymaga dużo siły i samodyscypliny :) A koktajl wygląda super, byłby też super bombą witamin na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się że na jesień będzie bardzo dobry. Bardzo dziękuję za miłe słowa 😘

      Usuń
  3. I takiego koktajlu jeszcze nie piłam. Wygląda pysznie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zrobię sobie ten koktajl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie piłam koktajlu z dynii... Ale ogólnie ją lubię, więc chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze zastanawiam się nad surową dynią w koktajlu....

      Usuń
  6. Smaczny, pożywny napój kochana przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie robiłam koktajlu z dyni (w ogóle jakoś u nas nie ma "mody" na koktajle, pewnie szkoda...). A wynik odchudzania - spektakularny! Gratuluję i jestem pełna podziwu, bo to nie jest łatwe. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest dużo koktajl, nie tylko gdy jestem na diecie. Gdy jakiś owoc lub warzywa wygląda nie apetycznie to zaraz go do blendera, jakiś nabiał i moje dziewczyny chętnie zjadają 😀 bardzo dziękuję za miłe słowa, jest to dla mnie dodatkowa motywacja! 😘

      Usuń
  8. Piekny przepis ale dyni nie lubię, jedynie jako zimny kompot, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba takiego kompotu jeszcze nie piłam. Serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  9. Świetnie to wygląda. Aż chce się spróbować. Dzięki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Smaczny i kolorowy koktajl.
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! <3 A koktajlu dyniowego nie piłam, ale mam ogromną ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, naprawdę warto wypróbować ten smak.

      Usuń
  12. Jesteś niesamowita w swojej konsekwencji,uporze i za to Cię podziwiam:) Wynik rewelacyjny!!!
    Koktajl to oczywiście pyszna
    i zdrowa propozycja...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. No nie będę oszukiwać że jest łatwo,bo nie jest łatwo ale jestem naprawdę zdeterminowana i zawzięta 🤗

      Usuń
  13. Gratulacje Monia, piękny wynik...
    Z tego przepisu jednak nie skorzystam, bo mleka nie tknę w żadnej postaci :)
    Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. A mleko można wymienić na jogurt 😀

      Usuń




  14. Gratuluję i jednocześnie bardzo zazdroszczę!! Mi brakuje uporu i konsekwencji, więc idzie mi jak krew z nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja już byłam tak duża że trzeba było w końcu się za to zabrać,bo do przekroczenia 100 kg już nie brakowało dużo więc nie było wyjścia. Jestem już 2 miesiące na tym innym jedzeniu i nie jest łatwo, czasem są kryzysy i jak nawet zjem coś " niedozwolonego", w końcu jestem tylko człowiekiem to nie roztrząsam tego, tylko walczę dalej 🙂
      Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie ściskam 😘🪻

      Usuń
  15. Koktajl wygląda smakowicie. Gratulacje 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przygotuję sobie taki koktajl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Cię cieplutko 🖐😊
    Muszę przyznać, że bardzo wspaniale wygląda ten koktajl. Zdrowy i pożywny 👍😊 Gratuluję Ci za osiągnięcie sukcesu w procesie odchudzania. Widać, że musiałaś dużo w to energii włożyć, aby osiągnąć taki sukces 👍😊
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 👍💖😊😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jak to zwykle przy diecie bywa jest trudno i wiele trzeba zmienić czytaj odnawiać sobie 😀a dla osoby lubiącej gotować to podwójnie trudne...
      Serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  18. Koktajl bardzo zachęcający ^_^ Gratuluje ubywających kilogramów :) Super wynik ^_^

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie ma mojego komentarza więc jeszcze raz piszę. Jesteś bardzo dzielna!!! ja też musiałabym nieco zgubić, ale zawsze na coś się skuszę. Robiłam koktajl z dyni ale surowej. Z pieczonej nie próbowałam. Moniczko mam pytanie co do beztłuszczowej frytkownicy. Z jaką ona jest powłoką? Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest to powłoka nie przywierająca, a taki był opis przy produkcie:" Unikalna konstrukcja Starfish z technologią RapidAir powoduje wirowanie gorącego powietrza, tworząc pyszne potrawy, chrupiące na zewnątrz i miękkie w środku, przy niewielkiej ilości oleju lub bez niego".
      No właśnie ostatnio ciągle jakaś głodna jestem, więc z tą dzielnością coraz trudniej 🥺

      Usuń