czwartek, 11 kwietnia 2024

Koktajl Shrek

Dzień dobry 🙂

Na wstępie chciałam podziękować za wszystkie słowa wsparcia w tym moim dążeniu do zgubienia trochę siebie 😉 postaram się nie być monotematyczna i będę zanudzać Was tym moim chudnięciem, ale przepisy " chude" będę publikować i mam nadzieję że znajdziecie coś dla siebie.

W poprzednim poście był koktajl w pięknym rubinowym kolorze, dziś stawiamy na zieleń. Wszak to kolor, który bardzo kojarzy się z wiosną, która zawitała już wszędzie i także do mojej kuchni. Przewrotnie nazwałam ten koktajl Shrek,wszyscy wiemy kto to jest, czemu dodałam jedynkę? Ponieważ mam jeszcze dwa inne pomysły na taki zielony koktajl i stwierdziłam że nie będę kombinować z nazwą tylko dodam cyfrę i będzie prościej. Mam nadzieję że i nazwa i sam koktajl będzie się Wam podobał, serdecznie zapraszam na przepis i udanego czwartku życzę 🫶🫶🫶




35 g rukoli

200 g jogurtu naturalnego

1 małe kiwi

1 gruszka

150 ml wody

1 łyżka erytrolu lub miodu


Rukolę i owoce umyć, kiwi obrać. Gruszkę pozbawić gniazd naściennych.

Do wysokiego dzbanka przełożyć rukolę, kawałki kiwi oraz gruszki i słodziwo, dodać wodę, wstępnie zmiksować. 

Wlać jogurt i dokończyć miksowanie. Wstawić do lodówki na kilka godzin. Smacznego.








44 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie i wiosenne. To coś dla mnie. Lubię jogurt z dodatkami. Wysiałam rukolę, bo ją kochamy i będę korzystać. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka świeżo zebrana rukola to dopiero będzie rarytas do koktajlu 😀 serdecznie pozdrawiam 😘🌹🌷

      Usuń
  2. Uwielbiam zielony koktajle. Taki też na pewno sobie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koktajl też wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny czas na takie koktajle :) Rukola i szpinak już gotowe do zbioru w moim ogrodzie :) Smacznego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, to masz z czym zaszaleć 😉 dlatego również życzę smacznego 😀

      Usuń
  5. Idealny koktajl na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO taki pijam, tylko, że zamiast rukoli zawsze dodawałam jarmuż lub szpinak. Tej wersji nie piłam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze szpinakiem też będzie,a jarmużu jakoś ostatnio u mnie w sklepie, tym w którym najczęściej robię zakupy nie,a może źle patrzę? 🤔

      Usuń
  7. Muszę też przerzucić się na takie domowe koktajle :) Samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi być pyszny. Uwielbiam rukolę, bardzo fajne połączenie z owocami i jogurtem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koktajl prezentuje się naprawdę pysznie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  10. Samo zdrowie :) świetny koktajl na wiosnę :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Muszę przyznać, że koktajl wygląda bardzo efektownie. Zrobi furorę na letnim stole :D Skąd ty bierzesz te wszystkie pomysły Kochana! Dziękuję za kolejną fantastyczną inspirację kulinarną :) Jak zawsze pysznie apetycznie i twórczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia ślicznie dziękuję za tak miłe słowa. Teraz pomysły są wynikiem walki z ciałkiem,a muszę/ chcę żeby było urozmaicone bo inaczej szybko się znudzę,a do tego nie mogę dopuścić. Jeszcze raz bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😘

      Usuń
  12. Jaki kolorek, bardzo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wiosenny kolorek:)
    Rukolę uwielbiam ale jeszcze nie próbowałam w wersji miksowanej . Chętnie spróbuję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto zrobić coś inaczej, choćby zmiksować sałatę i efekt może zaskoczyć 😉

      Usuń
  14. No i już jestem zachwycona, bo uwielbiam takie koktajle, a zawsze brakuje mi na nie pomysłu. Dzięki, Monia... jesteś nieoceniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko pięknie dziękuję za tak miłe słowa. Mam nadzieję że koktajl będzie Ci równie smakował jak mnie. Gorące uściski 😘

      Usuń
  15. Pyszny, zdrowy i pożywny 💚💚

    OdpowiedzUsuń
  16. zazwyczaj daję szpinak, spróbuję z rukolą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, Monia, też bym z chęcią zrzuciła parę kilogramów, ale jakoś nie mam weny. Natomiast bardzo lubię wszelkie koktajle. I życzę Ci wytrwałości oraz osiągnięcia celu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję, każde kciuki się przydadzą 😘

      Usuń
  18. Jednym zdaniem: Idziesz w "kolorowy zawrót głowy"! Buzienki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie, jeszcze parę kolorów się pojawi 😁

      Usuń
  19. Rewelacyjny kolor! Aż się człowiekowi marzy do tego słonko, leżaczek i książka. :D
    Koktajle są super. Kiedyś na zwykłym jogurcie miałam po nich sensacje, ale od kiedy przerzuciłam się na bezlaktozowy, jest o niebo lepiej. :) My od jutra na tej diecie DASH, zobaczymy jak nam pójdzie. Trzymam za nas kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo smaczny i przede wszystkim zdrowy koktajl.
    Zielone napoje i warzywa sa bardzo zdrowe, ja pije codziennie domowy zielony sok. Jestem juz chyba od niego uzalezniona :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię zielone koktajle, także te ze szpinakiem- pycha:)

    OdpowiedzUsuń