wtorek, 8 sierpnia 2023

Zielony koktajl z naci selera i kiwi

Witajcie:)

Szczerze powiem, że mocno się zastanawiałam czy podzielić się z Wami tym pomysłem. Delikatnie mówiąc koktajl jest trudny w smaku... mnie nie przypadł do gustu, męczyłam się przy jego spożywaniu. Ale może komuś przypadnie do gustu i w sumie wszystkiego trzeba spróbować😏 jeśli Was zaciekawiłam to zapraszam na przepis , ale ostrzegam to pomysł dla ludzi o mocnych nerwach i żołądkach 😁



1 pęczek natki od selera ( młodego)

1/3 główki sałaty masłowej

2 kiwi

1 cytryna 

300 ml wody

2 łyżki miodu


Wszystkie składniki wyszorować i dokładnie osuszyć.

Natkę posiekać i przełożyć do dzbanka. Dodać porwane liście sałaty oraz sok wyciśnięty z całej cytryny. Wrzucić pokrojone kiwi.

Dodać wodę i wstępnie zmiksować. Na koniec dodać miód i dokończyć miksowanie. Podawać schłodzone. Smacznego.








9 komentarzy:

  1. Wow, ale to smacznie wygląda. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja się nie skuszę...Ufam Twoim kubkom smakowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) Cieszę się, że podzieliłaś się swoim eksperymentem z zielonym koktajlem! Ważne jest, że dajesz szczerą opinię, nawet jeśli tobie osobiście koktajl nie przypadł do gustu. Odkrywanie nowych smaków to zawsze przygoda, nawet jeśli nie każdy koktajl spełnia oczekiwania. To z pewnością jest tpomysł dla odważnych próbujących nowych smaków! Ja osobiście połam kilka razy taki typowy z seler i ciężko mi było go przełknąć :) kilka razy dodawało go z innymi warzywami i owocami razem , to już bylo troszkę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo zdrowie :) chociaż smak może faktycznie nie być za fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smak też nie dla mnie, nie poświęcę swych kubków smakowych na ten koktajl :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno zdrowy, ale raczej nie dla mnie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń