niedziela, 6 sierpnia 2023

Koktajl z liści rzodkiewki zero waste

Dzień dobry:)

Dziś niedziela,jutro zaczynamy nowy tydzień. Dla mnie to ostatni pracujący tydzień przed urlopem. Przeżyć te 5 dniówek i w sobotę w drogę. Jak już wspomniałam we środę ostatnio u mnie koktajlowo, więc ten nadchodzący tydzień upłynie pod znakiem takich właśnie przepisów. Po moim powrocie niektóre pomysły mogą się zdeaktualizować, a może ktoś wykorzysta moje pomysły. Na pierwszy ogień idzie koktajl z liści rzodkiewki,ale nie będzie to ostatni taki pomysł. Serdecznie zapraszam dalej 🙂




65 g liści rzodkiewki

1 kiwi 

250 ml mleka

3 suszone śliwki 


Do dzbanka przełożyć śliwki, zalać mlekiem aby trochę zmiękły. 

Liście rzodkiewki umyć i dokładnie osuszyć. Posiekać. Dodać do dzbanka z mlekiem.

Kiwi obrać i przekroić na ćwiartki. Wrzucić do dzbanka i zmiksować na gładko. Podawać schłodzone. Smacznego. 








13 komentarzy:

  1. Ciekawy koktajl. Chcę go spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wykorzystanie liści rzodkiewki to dla mnie nowość :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak ten koktajl smakuje :D Będę musiała przetestować Twój przepis :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że o tym wspomniałaś :) tak, liście rzodkiewki można jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł na wykorzystanie i nie wywalanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega ciekawe połączenie, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie piłam jeszcze nigdy takiego koktajlu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie spróbować! Robiłam ostatnio pesto z liści rzodkiewki i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona efektem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite... nawet nie wiedziałam, że liście rzodkiewki można tak wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taką recyklingową kuchnię :)
    Koktajl pyszny i bardzo zdrowy 💚
    Czasami wykorzystuję listki rzodkiewki do sałatek i pesto :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite, jak można w wspaniały sposób można przyrządzić pyszny i zdrowy koktajl. Coś wspaniałego i fantastycznego. Pięknie prezentuje się na zdjęciu 👍😉❤

    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🤗😘🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa propozycja. Świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki koktajl to dla mnie nowość :-)

    OdpowiedzUsuń