czwartek, 10 sierpnia 2023

Zielony koktajl zero waste

Dzień dobry:)

I obiecana druga propozycja na wykonanie liści z rzodkiewki. Tym razem wersja bez nabiału, przez co w smaku jest bardziej wyrazisty. Kilka prostych składników i pyszny, odżywczy i w energetycznym kolorze koktajl gotowy. Super jest to, że praktycznie nie ma przy nim pracy, wszystko wykonamy w 10 minut. Koktajl jest gotowy do spożycia zaraz po przygotowaniu, ale uważam że po " przegryzieniu" zyskuje na jakości. A Wam która propozycja na koktajl na bazie  liści rzodkiewki bardziej przydał do gustu? 




1 pęczek liści rzodkiewki 

3 ogórki gruntowe, duże 

1 mała puszka ananasa 

Sok z 1/2 cytryny 

2 łyżki miodu 

500 ml wody 


Liście porządnie umyć i lekko osuszyć. Ogórki wyszorować, nie obierać, ale łyżeczką wydrążyć nasiona. Pokroić na duże kawałki. 

Do dużego wysokiego przełożyć liście rzodkiewki ( warto je wcześniej przesiekać, ułatwi to miksowanie), dodać ogórka oraz ananasa wraz z zalewą oraz sok z cytryny. Dodać wodę i zmiksować wstępnie. Następnie dodać miód i dokończyć miksowanie. Porządnie schłodzić i dopiero podawać. Smacznego. 






10 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Koktajl wygląda pięknie i bardzo apetycznie. Uwielbiam takie zielone propozycje, choć nie miałam okazji jeszcze spróbować takiej z liśćmi rzodkiewki ^^ Bardzo ciekawe, bardzo kreatywne. Uwielbiam twoje przepisy, są mega!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia bardzo bardzo dziękuję za miłe słowa. Ogromnie się cieszę że moje przepisy Ci się podobają 🙂, zrobiłaś mi dzień Kochana 😘

      Usuń
  2. Wow, nigdy nie wpadłabym na taki pomysł. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu u mnie często przepisy się tworzą a tego co mam akurat pod ręką,aby jak najmniej wyrzucać. Dziękuję za miły komentarz 😘

      Usuń
  3. Ten koktajl to coś dla mnie. Przemawia do mnie towarzystwo ogórka i ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko te dwa składniki " łagodzą" trochę smak liść rzodkiewki.

      Usuń
  4. Lubię wszystie składniki, które wymieniłaś! To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te twoje pomysły na koktajle ^_^

    OdpowiedzUsuń