poniedziałek, 8 maja 2023

Zupa pomidorowa na suszonych pomidorach

Dzień dobry:)

Zaczynamy kolejny tydzień pracy i to pełny 😁w takim czasie w cenie są szybkie i proste, a jednocześnie sycąca dania na obiad. Dzisiaj zapraszam Was na zupę pomidorową na bazie rosołu i suszonych pomidorów. Dzięki temu, że mamy rosół, który można spokojnie mrozić lub wekować na gorąco w słoiku to pyszną zupę można mieć w 20 minut, czyli w tyle ile gotuje się woda na makaron i sam makaron. To naprawdę pyszna zupa, idealna dla dzieci. Moje córcie za suszonymi pomidorami nie szczególnie przepadają, ale w tej zupie nawet się nie domyśliły, że są. I tak zachwalały, że przepyszna ta zupa ,że pod nosem się tylko uśmiechałam 😃 do tego kolorowy makaron i wypasiona zupa na początek tygodnia gotowa. Serdecznie polecam i zapraszam na przepis.  





1 litr rosołu 

90 g ketchupu 

4 suszone pomidory w oleju 

1 łyżka oleju z suszonych pomidorów 

200 ml wody 

30 ml śmietany kremówki 



To są składniki na 3 porcje.

Rosół zagotować. 

Do pojemnika blendera przełożyć ketchup, dodać suszone pomidory, wraz z olejem i wodą. Zmiksowane na gładko. 

Dodać do wrzącego rosołu i gotować całość 5 minut. Zdjąć z ognia i dodać śmietanę. Dokładnie wymieszać. Podawać z makaronem. Smacznego. 








12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na pomidorówkę :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze zupy pomidorowej na suszonych pomidorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pomidorową, ale takiej wersji nie miałam okazji skosztować.

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę oryginalna zupka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam suszone pomidory, bardzo fajny pomysł na pomidorową:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pomidorową lubię w każdej wersji, w takiej na pewno nie omieszkam spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. My dziś właśnie mieliśmy pomidorową na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomidorową kocham, także ten przepis bardzo mi się podoba ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pomidorową, takiej jeszcze nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czasem kombinuję z pomidorówką i ostatnio dodałam do niej szparagi

    OdpowiedzUsuń