środa, 17 marca 2021

Gniazdka z twarożkiem, kiełkami i jajkami przepiórki

Dzień dobry:)

Do świąt z każdym dniem coraz bliżej, chociaż to co się dzieje dookoła nas nie nastraja nas zbyt świątecznie...dlatego na przekór wszystkiemu musimy sami się nastąpić. Mnie zawsze dobrze nastraja smaczne i ładnie wyglądające jedzenie, a jak jeszcze nie idzie w boczki to w ogóle jest super. Dlatego przygotowałam taką oto przystawkę. Z pewnością sprawdzi się na świątecznym stole, ale na " zwykłą " niedzielę też się nada. Domownicy będą z pewnością zauroczeni. Ja poczęstowałam moją sąsiadkę i nim przystąpiła do jedzenia, to najpierw zrobiła sobie zdjęcie bo tak jej się podobało:) Może i Wy się zainspirujecie ? Serdecznie polecam:)





2 ciemne bułki 

8 jajek przepiórczych 

100 g białego sera 

30 g jogurtu naturalnego 

1 ząbek czosnku 

Sól pieprz do smaku 

Garść ulubionych kiełków 


Do miseczki przełożyć ser i rozetrzeć widelcem. Czosnek obrać i zetrzeć na tarce o drobnych oczkach lub przecisnąć przez praskę. Przełożyć do sera, dodać jogurt oraz sól i pieprz. Dokładnie całość utrzeć, odłożyć na bok.

Jajka ugotować na twardo, ostudzić i ostrożnie obrać ze skorupki. 

Bulki przekroić na pół i odrobinę wydrążyć miękisz. Nałożyć serek, rozsmarować. Dodać kiełki tworząc gniazdo, ułożyć jajka. Można oprószyć je płatkami chili. 

Smacznego. 






8 komentarzy: