piątek, 14 stycznia 2022

Szybkie rollsy z tortilli z salami,pieczarkami i oliwkami

Dzień dobry:)

Przed nami kolejny weekend karnawałowy. Może ktoś z Was planuje domówkę i nie wie co podać gościom...służę pomocą:) Co powiecie na rollsy z tortilli z pieczarkami i salami. Proste, stosunkowo szybkie i naprawdę smaczne. Oczywiście dodatki mogą być takie jak lubicie. Zapraszam:)



140 g pieczarek 

100 g salami

45 g serka topionego- 2 trójkąty o ulubionym smaku

60 g sera żółtego lekkiego

50 g czarnych oliwek

4 placki tortilli pszennej


Pieczarki pokroić w plasterki, salami w kostkę . Na mocno rozgrzanej patelni ułożyć pieczarki i smażyć aż woda odparuje. Dodać salami i jeszcze przez minutę podsmażać. Zdjąć z ognia i zostawić do ostygnięcia. 

Oliwki pokroić w plasterki, a ser żółty w drobną kosteczkę. 

Na desce rozłożyć placek tortilli i rozsmarować 1/2 trójkąta serka. Ułożyć 1/4 zawartości patelni i dać 1/4 oliwek. Zrolować. Tak samo postąpić z resztą składników. 

Toster lub gofrownice mocno rozgrzać i układać rollsy( każdą roladke przekroić na pół). Podpiekać aż ser się roztopi. 

Z podanych składników wyszło 8 rollsów po około 185 kcal jedna porcja. 





6 komentarzy:

  1. Moje smaki. Jeszcze nigdy nie zapiekałam tortilli

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze Ci powiem, ze ja też nie. Pierwsza porcję zapiekałam i jak się okazało,że wyszło pysznie zrobiłam resztę rollsów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja z tym ostatnio mocno walczę, z pokusą jedzenia;), ale przy tych rollsach było trudno;))

      Usuń