wtorek, 3 sierpnia 2021

Pasta do chleba 5-składnikowa

Dzień dobry:)

Ostatnio był przepis na domowe pieczywo, więc dzisiaj zapraszam na przepis na " coś " do chleba. Prosta w wykonaniu, nie wymagająca wielu składników pasta do chleba. Wyszła tak znakomita, że musiałam się powstrzymać żeby całej nie zjeść na raz 😉 to chyba Was zaciekawiłam, zapraszam. 




270 g fety półtłustej 

1 cukinia-250 g 

2 cebulki dymki ze szczypiorem 

1 duża garść oliwek 

1/3 pęczka natki pietruszki 

2 łyżki oleju rzepakowego 

Pieprz 


Cukinię umyć i pokroić w drobną kosteczkę. Dymkę również posiekać. Na patelni rozgrzać olej i wrzucić cebulkę. Po minucie dodać cukinię. Dusić do miękkości. Zdjąć z ognia i lekko ostudzić. 

Do miski przełożyć fetę, dodać cukinię i całość rozetrzeć widelcem lub tłuczkiem do ziemniaków. Dodać drobno pokrojone oliwki i posiekaną natkę. Doprawić solą i całość wymieszać. Wstawić do lodówki na około godzinę. 

Smacznego. 





6 komentarzy:

  1. Jest feta, jest cukinia, to i jest Słodka ;-) Moje smaki to już od razu piszę, także zapisuje do zrobienia, dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu będzie mi bardzo miło, mam nadzieję że będzie Ci tak smakowało jak mnie 😄

      Usuń
  2. Bardzo prosty przepis i jaki smaczny. ;)

    OdpowiedzUsuń