wtorek, 12 września 2023

Dąbki koło Darłowa

Dzień dobry:)

Przyszedł czas na podzielenie się z Wami zdjęciami z pierwszej naszej wycieczki podczas pobytu w Darłówku. Wybraliśmy się do Dąbek, około 15 minut samochodem od Darłówka. 


Ta mała miejscowość ma miano uzdrowiska i ma to szczęście, że leży zarówno nad morzem jak i jeziorem Bukowo. 




Bukowo jest naprawdę dużym jeziorem idealnym do wszelkich sportów wodnych. Można poćwiczyć serfowanie na desce, wybrać się na rowerek wodny, łódkę z silnikiem elektrycznym. Właściciele żaglówek też znajdą pomyślne wiatry do pływania.




My jednego dnia wybraliśmy się na rowerek wodny,a za kilka dni na łódkę z silnikiem. Najwięcej frajdy sprawiło to mężowi, który chętnie prowadzi wszystko co ma kierownicę 😁


Okolica jeziora bardzo malownicza i przygotowana do relaksu dla dużych i małych, jest wiele ławek oraz plac zabaw.


Ale Dąbki to również piękna plaża. Zresztą dojście do plaży też jest piękne. Przez pas lasu,na wydmę i jest plaża









W oddali na plaży jest również przystań rybacka, ale tym razem nie byliśmy tam. Zostawiliśmy w takim miejscu samochód , że zbyt daleko żeby po niego wracać a po zdjęciach widać jak ciepło, więc nie było na energii na takie spacery.

Dąbki choć małe to bardzo urokliwe. Moim zdaniem jest to jednak miejsce dla osób, które wolą taki bardziej stacjonarny wypoczynek. Takie łaziory jak my muszą mieć przestrzeń do spacerów 😂

Mam nadzieję że chodzi trochę oddałam klimat tej miłej miejscowości. A może ktoś był w Dąbkach?

Wszystkie zdjęcia mojego autorstwa. 

16 komentarzy:

  1. Super relacja. Piękne są nasze nadmorskie tereny.... Byłam tam. Moi rodzice bardzo lubią Dąbki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie byłam wieki w Dąbkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam pięknie :) bardzo dawno nie byłam w Dąbkach, teraz przypomniałam sobie fajne wakacje w tym miejscu :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeździłam tam kiedyś z rodziną na wczasy, przepiękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Dąbkach, ale zdjęcia są piękne :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. My co roku jeździmy do Władysławowa i czujemy się tam jak w drugim domu. W Dąbkach jeszcze nigdy nie byliśmy, nawet przejazdem. Może kiedyś uda się odwiedzić to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne miejsce... O Dąbkach słyszałam z opowieści, że jest tam fajnie... Warto pojechać... Wybieram się już tam od dwóch lat i dojechać nie możemy... Ale czasem Kołobrzeg czy Mielno wystarczy 😁 widać że super się bawi liście. O to właśnie chodzi. Korzystać... A nad morze zawsze fajnie pojechać... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie miejsce na reset i odpoczynek:) PS> Na ostry łupież u Twej córki polecam zielony szampon Dercos od Vichy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uruchomiłaś we mnie miłe wspomnienia 🤗 Piękne miejsce 🧡

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fotorelacja :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, bardzo mi się podoba❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Dąbkach. Ładnie tam jest i spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na to, że mieliście naprawdę udaną wycieczkę. To piękne, że Dąbki łączą urok morza z możliwością aktywnego wypoczynku nad jeziorem Bukowo. Chociaż każdy ma swoje preferencje co do spędzania czasu na wakacjach, to spacerowanie po takich urokliwych miejscach z pewnością jest wspaniałym sposobem na relaks i zwiedzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna okolica. My mamy niedaleko Rzeszowa piękne Jezioro Tarnobrzeskie z kryształową wodą i nawet 10 września się tam kąpaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń