środa, 15 marca 2023

Szynkowe roladki z karchochem i jajkiem

Witajcie:)

Na wstępie znów Was przepraszam, wiem to nawet trochę męczące,że znów przepraszam i jestem taka niekonsekwentna w blogowaniu....niestety znów nie idzie po mojej myśli. Od 2 marca w naszym domu non stop choroba- od piątku padło na mnie. Mam potwierdzoną grypę i delikatnie mówiąc czuję jak bym mnie coś rozjechało. Serio, ostatni raz taka słaba i niezdolna do aktywności byłam po cięciu cesarskim, a jakby nie patrzeć to już prawie 12 lat minęło od tego wydarzenia....

Czas płynie jak szalony i zostało nam do świąt ciut ponad 3 tygodnie. Dlatego częstuję Was piękna i pyszną przystawką na świąteczny stół. Zrobiłam to danie jakiś czas temu na niedzielne śniadanie, ale Wy możecie podać w święta. Proste, eleganckie i kolorowe, w sam raz aby wiosna do nas zajrzała:) 

Was zapraszam na przepis, a sama dalej się kuruję, abym od poniedziałku zdrowa, aktywna i pełna energii. Udanej i zdrowej reszty tygodnia 😃




2 jajka ugotowane na twardo 

4-5 kawałków karczocha w oleju 

Garść miksu sałat 

1 małą cebula dymka

1 łyżeczka majonezu 

Szczypiorek

4 łyżeczki krojonej papryki piqullo 

4 plastry szynki konserwowej


Cebulę drobno posiekać. Karczocha oraz sałatę również posiekać. Następnie wszystko razem zebrać na desce i jeszcze raz przesiekać. Przełożyć do miski. 

Obrane jajka zetrzeć na tarce o drobnych oczkach. Dodać do reszty składników. 

Doprawić do smaku solą, pieprzem oraz dodać majonez. Wymieszać. Odłożyć na 30 minut do lodówki. 

Po tym czasie wyjąć z lodówki wraz z szynką. 

Plasterki szynki osuszyć ręcznikiem papierem. Nałożyć po łyżce farszu i rozsmarować go. Na środku ułożyć długie kawałki szczypiorku oraz paprykę. Zrolować. Schłodzić przed podaniem, smacznego.









 


13 komentarzy:

  1. Teraz taki sezon na choróbska. Ja też tyle co się wykaraskałam! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna i pożywna przekąska <3
    Dużo zdrowia i szybkiego powrotu do sił! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo fajny pomysł i apetyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie. Smakowita propozycja. Zdrowia i odpoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że bardzo atrakcyjnie wyglądają, to jeszcze wyjątkowo pożywna przekąska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Myślę, że takie danie super wyglądać będzie na wielkanocnym stole :) Bardzo fajny i inspirujący przepis. Sama chętnie go spróbuję :) Pysznie wygląda! Wszystkiego dobrego kochana Ci życzę :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, lekkie i takie wiosenne.
    Duuużo zdrówka życzę 😗

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne roladki, pasują na Wielkanoc :) życzę zdrowia Kochana :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają przepysznie, karczochy uwielbiam, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała przystawka na wielkanocny stół!

    OdpowiedzUsuń
  11. oo tak takie roladki są pyszne i ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń