środa, 27 lipca 2022

Orzeźwiający koktajl z cukinii,kiwi oraz jabłka

Dzień doberek:)

Dzisiaj drugi pomysł na wykorzystanie cukinii. Tym razem na surowo, w koktajlu. Zaskakujące jakie to pyszne było. Ja przygotowałam ten koktajl na młodej cukinii, nie wiem jak będzie takowy smakował w zimie, gdy warzywo będzie straszawe:). Jak nie zapomnę to z kilka miesięcy znów przygotuje ten koktajl i dam Wam znać. Póki co biegnijcie po te młodsze okazy i przygotujcie sobie pyszny i sycący koktajl.










230 g młodej cukinii 

2 kiwi 

1 średnie jabłko golden delicious

250 ml mleka 

1 łyżeczka miodu- opcjonalnie 


Wszystkie składniki porządnie schłodzić. Następnie umyć i osuszyć. 

Kiwi obrać, z jabłka wykroić gniazda nasienne ( nie obierać). Wszystko pokroić w dużą kostkę. Przełożyć do pojemnika blendera lub do dzbanka I wstępnie zmiksować. Wlać zimne mleko i zmiksować na gładko. Skosztować, w razie koniecznością dodać miód i po raz ostatni zmiksować. Podawać od razu, smacznego. 









10 komentarzy:

  1. Ale fajny koktajl, posmakowała bym takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, naprawdę smaczny jest. W drugiej wersji dodałam miętę świeżą i dopiero było kopnięcie:)

      Usuń
  2. Bardzo często przygotowuję różne koktajle, ale z cukinmią jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też był to pierwszy raz kiedy zrobiłam taki koktajl, ale będę częściej robić.

      Usuń
  3. Cudowne orzeźwienie <3
    Pyszny i zdrowy koktajl :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałaś mnie tym koktajlem, nigdy nie dodawałam surowej cukinii :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie,że udało mi Cię zaintrygować, bo zwykle to Ty mnie zaskakujesz swoimi wspaniałymi pomysłami:)

      Usuń