piątek, 1 lipca 2022

Lodowy shake truskawkowy

Uff ale dzisiaj gorąco. Rozpuścić się można, ja w swojej pracy na pewno. Dlatego całą dniówkę kombinowałam jakby się odchłodzić gdy już wrócę do domu. Tym bardziej ,że zapomniałam wczoraj naszykować sobie kawę mrożoną. No i musiałam wymysleć coś czym uraczę moje córcie. I pomyślam shake, taki jak w popularnych sieciówkach...ale po pierwsze do takowej mam zbyt daleko, a po drugie ostanio cena napoju rozłożyła mnie na łopatki. A lody i zimne mleko w domu jest zawsze w sezonie letnim, to kupiłam po drodze truskawki i szybko wykominowałam takie pyszności. Było naprawdę rewelacja, i to za część tego co bym wydała w sieciówce. Dzisiaj pewnie już za późno aby piec do sklepu, ale zapiszcie sobie pomysł na później bo jeszcze będzie upalnie 😉




300 g lodów truskawkowych

400 ml zimnego mleka 

150 g truskawek 

Sos truskawkowy- opcjonalnie 


Lody wyjąć na blat około 10 minut przed przygotowaniem deseru. Następnie przełożyć je do wysokiego naczynia. Dodać pozbawione szypułek pokrojone truskawki. Dodać zimne mleko i zmiksować na koktajl. 

Przelać do szklanek i podawać od razu, opcjonalnie można dodać sos truskawkowy. Smacznego:)
 








12 komentarzy: