czwartek, 5 maja 2022

Buraczkowe naleśniki z serkiem i owocami

Dzień dobry:)

I jak się macie w tym dziwnym tygodniu? Akumulatory naładowane? Mam nadzieję, że tak!🙂 Mam dla Was pyszne i bardzo wiosenne naleśniki. Przygotowane na bazie soku z buraków. Kolorowo, zdrowo i mega pysznie! Zapraszam:)



Ciasto naleśnikowe:

250 ml świeżo wyciśniętego soku z buraków 

250 ml mleka 

300- 350 g mąki 

1 jajko 

4 łyżki oleju 

Sok z 1/2 cytryny 

3 łyżki erytrolu 

Nadzienie:

300 g sera na sernik 

Skórka otarta z 1/2 cytryny 

2 połówki brzoskwiń z puszki 

1/2 banana 

Erytrol do smaku 


Do miski wlać mleko, sok z buraków i cytryny. Wymieszać. Wbić jajo i znów wymieszać. Stale mieszając dodać mąkę z erytrolem i wymieszać na gładko. Na koniec dodać olej i po raz ostatni wymieszać. Odstawić na bok na około 40 minut. 

Następnie średnią patelnię rozgrzać i nalewać po 1 chochli ciasta, smażyć naleśniki. 

W międzyczasie przygotować serek. Do miski przełożyć ser,dodać erytrol do smaku oraz skórkę z cytryny, wymieszać. Owoce drobno pokroić i również dodać do serka, wymieszać. 

Na naleśniki nakładać serek, składać w trójkąt. Oprószyć cukrem pudrem przed podaniem. Smacznego. 





11 komentarzy:

  1. Ale mają piękny kolorek! <3
    Pyszne naleśniki - mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu:) moje córcie na początku były sceptyczne ale po pierwszych kęsach się przekonały do obiadu w takim wydaniu.

      Usuń
  2. ale mam ochotę na naleśniczki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor :) uwielbiam naleśniki więc takie danie to dla mnie prawdziwa gratka :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają smakowicie :D U mnie akurat dzisiaj naleśniki tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to nowość. Bardzo apetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor na prawdę zachęca do takich naleśników :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super pomysł na naleśniki

    OdpowiedzUsuń