poniedziałek, 13 maja 2024

Szybki sernikowoszpinakowy - truskawkowy przekładaniec bez pieczenia

Dzień dobry 🙂 

I jak minął Wam weekend? My w sobotę byliśmy na takiej niedużej wystawie kotów rasowych. No cudne wszystkie! Byliśmy po raz pierwszy na takim wydarzeniu bo wcześniej gdy nie mieliśmy naszej Belli to baliśmy się, że wróciły z kotkiem z takiego miejsca. A teraz ryzyko było mniejsze, ale było 😉 wytłumaczyliśmy sobie jednak że podróżowanie z dwoma kotami byłoby uciążliwe i póki co Belka jest księżnisią w naszym domu 🥰 potem zrobiłam małe zakupy dla siebie. Nie bardzo chciałam to robić, ale tak wszystkie spodnie na mnie wiszą,marynarki zresztą też i był to już niejako przymus. Marynarkę kupiłam w rozmiarze 38,a poprzednią w 46. A spodnie w rozmiarze 40,a wcześniejsze były w rozmiarach 44-46 w zależności od sklepu. Tak więc dopiero teraz widać efekty mojej pracy. Oczywiście nie muszę Wam mówić jak się czuje. Od soboty non stop się uśmiecham, sama się na tym łapię 😀 ale dość o mnie pora do konkretów przejść.

Zaczynam nowy tydzień. Dla części z nas/ Was będzie stresujący, ponieważ od jutra ósme klasy zaczynają egzaminy końcowe. My w tym roku jeszcze bezstresowo, ale za rok moja pierworodna będzie przystępować do tych egzaminów i z pewnością stres będzie. Pewnie u mnie większy niż u niej. Moje córki póki co przez te trzy dni będą w domu i dlatego potrzeba coś pysznego. A co jest pyszniejszego niż truskawki? Truskawki, szpinak i delikatny serek. 10 minut i obłędnie pyszny, zdrowy i uroczy deser gotowy. Moim córkom bardzo smakowało, zwłaszcza starszej bo młodsza do pewnych smakowicie musi dorosnąć 😉 ale może Was przekonam tym deserem? Szczerze polecam! 

Udanego tygodnia! A wszystkim ośmioklasistom i ich rodzicom dużo spokoju życzę, będzie dobrze! 🫶🫶🫶




15 g płatków owsianych

Szczypta cynamonu

2-3 łyżki wrzątku

150 g serka homogenizowanego naturalnego

200 g truskawek

15 g szpinaku baby

1 łyżka soku z cytryny

1 łyżka erytrolu


Do miseczki przełożyć płatki, wymieszać z cynamonem i wodą, odstawić na 5 minut.

Do dzbanka przełożyć szpinak, serek, erytrol oraz sok z cytryny. Zmiksować na gładko.

W misce zmiksować truskawki.

Na dno pucharka lub słoiczka dać płatki za następnie na przemian serek i truskawki. Schłodzić godzinę. Smacznego.








32 komentarze:

  1. Truskawki są pyszne. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też kiedyś byłam na wystawie kotów w Toruniu.
    Wszystkie wspaniałe, chociaż widac było, że większość była na środkach uspokajających
    A przekładaniec na pewno pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe deserki :) gratuluję wyników diety, robią wrażenie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/2024/04/salatki-na-grilla-bez-majonezu/

    OdpowiedzUsuń
  5. Deserek wygląda przepysznie. Kolorowo i zdrowo 👍😊
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 🤗🤲💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki był zamysł. Ja także serdecznie pozdrawiam 🙂🏵️

      Usuń
  6. Super deserek, bardzo pomysłowy! I gratki, świetne efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szacun za taki spadek wagi,podziwiam. Deserek apetyczny,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz 🤩

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe połączenie. Chętnie spróbuję. Gratuluję nowych ciuszków :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło,a z ciuszków naprawdę bardzo się cieszę i mam ogromną przyjemnością z ich noszenia 😁

      Usuń
  9. Pyszny i zdrowy deserek - uwielbiam takie:)
    Gratuluję efektów diety!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!! Oj przydałoby mi się tak zdyscyplinować. Deserek na czasie. Z pewnością pyszny. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, jeszcze moment i nasze truskawki będą co dzień królować na naszych stołach 😁

      Usuń
  11. Ależ to wygląda, aż chce się sięgnąć przez ekran! A rozmiar 38 to ja miałam w liceum, gratuluję :-)
    P.S. Za kotami to ja się nawet nie oglądam, coby nie powiększać domowej kociarni ponad nasze siły ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dobrze przez ekran nie można jeść bo na pewno bym na diecie nie wytrzymała😉

      Usuń
  12. Moja pierworodna właśnie w tym roku zdaje egzamin ósmoklasisty. Stres jest ogromny i to dla całej rodziny, zwłaszcza że mojej córci z głęboką dysleksją naprawdę nie jest łatwo...
    Gratuluję kochana efektów :) Możesz być siebie naprawdę dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie myślę że nie potrzebny jest ten stres dzieciom.
      Bardzo dziękuję i rzeczywiście jest z siebie dumna, co rzadko mi się zdarza. Serdecznie pozdrawiam 🙂

      Usuń
  13. Smacznie, zdrowo, kolorowo!
    Super!
    Twoja praca daje efekty no i oczywiście satysfakcję. To nawet w słowie pisanym się czuje:)
    Jesteś niesamowita a Twoja radość jest zasłużona 🤗😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja bardzo dziękuję, jesteś dla mnie bardzo miła 😘

      Usuń
  14. Brzmi jak fajny weekend! A ten deser z truskawkami brzmi naprawdę smakowicie, na pewno spróbuję! Udanej reszty tygodnia, moja córka właśnie przygotowane się do egzaminów maturalnych. W Norwegii troszkę później są egzaminy...





    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny i pyszny deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączenie smaków- idealne kochana:)

    OdpowiedzUsuń